سئو محتوا

برای مثال من عبارت «مربا آلبالو» را سرچ کردم و متوجه شدم که بیشتر افراد به دنبال طرز تهیه آن هستند. برای مثال بلاگ پست HTTPS سئولب که بالاتر توضیح دادیم 3200 کلمه است. و حتما می دانید که یک مقاله جامع شامل تعداد کلمات بیشتری نسبت به مقاله کوتاه است. بناربراین نمیشه در این مطلب به طور کامل پوشش داد بنابراین پیشنهاد میکنم بلاگ راهنما جامع کیورد ریسرچ را حتما مطالعه کنید. سپس به صفحه بازاریابی شبکه های اجتماعی در ویکی پدیا بروید. در قدم اول شما باید وضوعی را برای محتوای خود انتخاب کنید.

  • این کار کاملاً اشتباه است چراکه، ممكن است يک كلمه ى كليدى میزان سرچ بالایی نداشته باشد، اما شاید بتوان از این کلمات، جملات مختلفی ساخت که به درد کاربران بخورد و باعث شود که آنها به مشتری تبدیل شوند.
  • همینطور باید عبارات مشابه به مفهوم اصلی که به آن ها LSI می گویند را هم پیدا کنیم.
  • برای اینکه در نتایج سرچ گوگل، با عبارات بیشتری رتبه بگیرید نیاز به عبارات کلیدی بیشتر و نیاز به محتواهای سئو شده بیشتر دارید.
  • آنها می‌خواستند تا جایی که می‌توانند رتبه بالاتری را برای خودشان کسب کنند.
  • سوالی که دارم اینه که توی یکی از ویدئو گفته بودید که جهت کاهش بانس ریت بهتره از انواع محتوا مثل عکس و فیلم و صوت و جدول استفاده کنیم.
  • محتوای شما باید اطلاعاتی که کاربر به دنبال آن است را در اختیارش قرار دهد.

همانطور که قبلاً اشاره کردم، مقالات طولانی می توانند موارد بیشتری را نسبت به بلاگ پست 300 کلمه ای پوشش دهد. این بدان معناست که مقالات طولانی بهتر از محتوای کوتاه به سوالات افراد پاسخ می دهند. محتوای شما باید بهترین نتیجه برای یک جستجو انجام شده باشد … اگر می خواهید محتوای شما در گوگل رتبه خوبی بگیرد، باید عالی باشد. هزینه طراحی سایت در شرکت¬های مختلف متفاوت بوده و تابع عوامل مختلفی است.

– از کلمات کلیدی در عنوان، تگ‌های هدینگ و بدنه محتوایتان استفاده کنید

وقتی قرار است مقاله یا مطلبی را برای وبلاگ خود بنویسید حتماً دقت کنید که محتوای شما همیشگی باشند. یعنی آن محتوا مربوط به موضوعاتی است که مطمئناُ طی دوره زمانی طولانی ارزش و اعتبار خود را (تنها با تغییرات کوچک یا بروزرسانی) حفظ می‌کنند. متن آلت تصویر باید به شکل مفیدی توصیف گر تصویر باشد، یعنی اینکه باید متنی را به موتور جستجو ارائه دهد که بتواند آن را جزء موضوع مشابهی با آن مطلب وبلاگ قرار دهد. احتمالاً قبل از اینکه مطلب جدید خود را بنویسید به این فکر می‌کنید که چطور از کلیدواژه خود در متن آن پست بهره ببرید. اینکار خوب است اما نباید همه تمرکزتان را روی کلمات کلیدی بگذارید. خدایی من تو یه دوره پولی تولید محتوا شرکت کرده بودم اما ارزشش کمتر از این مقاله رایگان بود.

کلمه کلیدی همان عبارتی هست که قصد داریم سایت خود را براساس آن سئو کنیم. سال‌هاست از خواندن و نوشتن لذت می‌برم و عاشق یاد گرفتنم، مخصوصا یادگیری سئو. معتقد به انتشار اطلاعات آزادم و هر آنچه از سئو بلد هستم رو در اختیار دیگران قرار می‌دم.

نحوه استفاده از کلمات کلیدی در تولید محتوای سئو شده

شما بايد از هر ابزاری كه در اختيار دارید، استفاده كنيد تا خواننده را درگير كنيد. اگر در نوشتن پاراگراف هاي كوتاه مشكل داريد، احتمالاً مجبور می شوید قسمتی از آن را حذف کنید یا آن را دوباره به زبانی ساده تر بازنویسی کنید. براي هيچ كس هیچ اهميتی ندارد كه شما چقدر باهوش و مطلع هستيد! مردم فقط به اين فكر ميكنند كه شما چگونه ميتوانيد كمكشان كنيد. سعي كنيد محتواهاي قابل فهم توليد كنيد، مشکلات پیچیده را برایشان آسان کنید و کاری کنید که محتوایتان قابل درک باشد.

چگونگی نوشتن محتوای سئو شده (مرحله به مرحله)

طرح این پرسش‌ها در عنوان سبب می‌شود نرخ کلیک افزایش یابد. قانون اول ساخت URL این است که همیشه باید از ساختار پیچیده و گیج‌کننده بپرهیزید؛ هرچه کوتاه‌تر باشد بهتر است و البته باید از نظر کلیدواژه نیز بهینه‌سازی شده باشد. اگر همه ي نتايج رتبه بندي شده در گوگل، محصول يا صفحات خدماتي باشند، پس شما بايد يك محصول يا صفحه خدماتي با ارزش ١٠ برابر بيشتر همه ي آن نتايج توليد كنيد. اگر بيشتر نتايج، پستهاى وبلاگ بودند، می فهمید كه لازم است شما هم پست وبلاگى بسازيد. اگر بيشتر نتايج صفحات فروش محصولند، پس عاقلانه تر است كه شما هم از اين صفحات داشته باشيد.

شاید مهمتر از درک و فهم بازاریابی محتوا، اطلاع از اهمیت آن در کسب و کار است. در این راستا به بررسی یک چرخه می پردازیم که در این مورد می تواند اتفاق بیفتد. شما باید همیشه سعی کنید محتوایی تولید کنید که اولاَ منحصربفرد باشد، دوماً در صورتی که سایت ها از محتوای شما استفاده می کنند، به شما لینک بدهند.