سئو محتوا

در واقع در سئو چیزی به نام حلقه بازخورد سریع نداریم که بلافاصله بعد از اینکه کاری انجام می‌دهید نتایج آن را دریافت کنید. به علاوه، چندرسانه ای در جالب و جذاب تر شدن محتوای شما خیلی کمک می کند. و طبق تجربه ما CTR بیشتر معمولاً منجر به رتبه بندی بالاتر می شود.

زمانی که سئو محتوا خوبی داشته باشید، تجربه کاربری‌تان نیز خوب است. زمانی که کاربران با محتوایتان تعامل برقرار می‌کنند، زمان بیشتری روی محتوایتان می‌گذارند، با محتوا ارتباط برقرار می‌کنند و آن را به اشتراک می‌گذارند. سعی کنید از ساختار کلی تا جزئیات محتوای خود را خوب طراحی کنید.

  • البته باید توجه کنید که این عنوان هم باید مخاطب را کنجکاو کند و هم تا حدودی از محتویات درون صفحه مطلع شود.
  • شاید این جمله کمی تعصبی باشد اما بهتر است کمی از گوگل فاصله بگیریم.
  • به یاد داشته باشید که اگرتنها هدفشما از آموزش سئو محتوا و یا تولید محتوای سئو شده، جذب ترافیک بیشتر باشد، نتایج مطلوبی نخواهید گرفت.
  • نوشتن محتوای مناسب برای سئو صرفاً به معنای به کار بردن کلمه کلیدی در متن نیست.
  • زیرا با باورها و ارزش­های آنها همسو و در حالت ایده آل تقویت کننده است.

اکثر وب سایت ها، پر از چیزهایی هستند که موجب حواس پرتی کاربران می شوند و هیچ ارزشی را به آنها منتقل نمی کنند. برخی از این حواس پرتی ها شامل ساید بار، تبلیغات یا پاپ آپ های (pop-up) بی ربط می شوند. به توجه کاربرانتان احترام بگذارید و چیزهایی را در اختیارشان بگذارید که به خاطر آن وارد سایت شما شده اند. از هر چيزي كه ممكن است باعث شود در حل مشكلشان و یا پاسخ به سوالشان اختلال ایجاد شود، پرهيز كنيد. این تکنیک هم برای سئو محتوا موثر خواهد بود و هم برای ماندن کاربر در صفحه.

این ابزار سوالاتی که مردم درمورد موضوعی که شما در آن تایپ می کنید را به شما نمایش می دهد. به عنوان مثال، اگر بخواهید یک بلاگ با موضوع دیجیتال مارکتینگ راه اندازی کنید. اگر تمام کارهایی که انجام می دهید منجر به پستی با مشارکت بالا و عالی نشود، بدون شک، یکی از ناامیدکننده ترین تجربه ها را پشت سر گذاشته اید. این ابزار تمام پارامترهای کلیدی را ارزیابی می کند و نکات قابل اجرا در مورد چگونگی رفع مشکلات در صورت لزوم را ارائه می دهد. محتوای موجود خود را تغییر دهید و بروزرسانی کنید و محتوای قدیمی را نیز حذف کنید.

کتاب سئو

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند نرخ کلیک سایت را افزایش دهد افزودن کال تو اکشن به قسمت توضیحات متا می‌باشد. در نوشتن محتوا ,نوشتن عنوان محتوا باید بسیار دقت کرد چون یکی از پارامتر های گوگل برای سئو کردن سایت عنوان مناسب میباشد. براساس تجربه کاربری همکاران کلماتی مانند معرفی جامع اموزش کامل میتواند تو رنکیگ سایت مذکور تاثیر گذار باشد. همانطور که میدانید سئو یک سایت از اصلی ترین اقداماتی است که به رشد و درآمد آن سایت کمک می کند.

اولين تكنيكي كه در آموزش سئو محتوا به شما خیلی کمک خواهد کرد، متد HVC است که در واقع يك تكنيك در بازاريابي آنلاين است كه هدفش جذب و تشويق كاربر است. من در ٩٩,٩٪‏ از محتواهايم از اين تكنيك استفاده ميكنم كه شامل پست هاي وبلاگ، صفحات فروش و يا ويديو ها، پست هاي فيس بوك و هر محتواي آنلاين ديگري كه توليد ميكنم، ميشود. يكي از روش هاي خيلي خوب براي اينكه محتواهايتان عميق تر باشند، استفاده از case study یا آموزش های پروژه محور با اطلاعات منحصر به فرد خودتان است. ابتدا شما می توانید case study را بنویسید و به طور متناوب آن را آپدیت کنید و به منابع معتبر ارجاع دهيد.

آماده ای تا یه محتوای فوق العاده داشته باشی؟

سایت، اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و… کانال‌های مختلف انتشار محتوا برای جلب توجه کاربران است اما مهمترین کانا انتشار محتوا برای بسیاری از کاربران سایت است. اینجاست که کانتنت مارکتینگ و سئو با هم ارتباط پیدا می‌کنند و هردو به یکدیگر نیاز دارند. بازاریابی محتوا در صورتی موفق خواهد بود که از سئو بهره‌مند باشد.

به عبارت دیگر موضوعاتی بنویسید که مردم در حال جستجوی اطلاعات هستند. در درج نام این تصاویر عبارت کلیدی را در نظر بگیرید و همچنین عنوان توصیفی مناسب و متن جایگزین بهینه‌شده با عبارت کلیدی برای این تصاویر به کار ببرید. داده های ساختار یافته به کدهایی گفته می شود که دارای فرمت مشخصی هستند و به گونه ای نوشته می شوند که قابل درک برای موتورهای جستجو باشند. موتورهای جستجو این داده ها را خوانده و از آنها در نمایش نتایج جستجو بهره می برند. داده ساختار یافته موتور های جستجو را قادر می سازد علاوه بر اینکه بتوانند در میان سایت شما بخزند بتوانند محتوای آن را نیز درک کنند. حتی موتور های جستجو هم به سختی می‌توانند محتوای سایت را رمز گشایی کنند زیرا برخی از المان هایی که به نظر ما انسان ها خیلی واضح می‌آیند، برای ربات های جستجوگر بی معنی هستند.

طراحی محتوا فقط تکنیکی نیست که به شما کمک کند محتوای بهتری تولید کنید. آنها به خوانندگان شما کمک می کنند تا در عین تمرکز روی موضوع اصلی، موضوع را با عمق بیشتری بررسی کنند. از نظر فنی متن آلت یک مشخصه است که می‌توان آن را در HTML به برچسب تصویر اضافه نمود. عناوین توصیفی و جذاب می توانند به خوانندگان کمک کنند تا بفهمند پست وبلاگ شما در مورد چیست و از خواندن آن چه چیزی به دست خواهند آورد. اگر می خواهید محتوای عالی ایجاد کنید، از یک ساختار منظم پیروی کنید. تقسیم آن به قسمت های مختلف می تواند نوشتن شما را آسان تر و سریع تر کند.