سئو محتوا چیست؟ چگونه محتوایی بنویسیم که در گوگل رتبه بگیرد؟-لیلی ری | سئو

اين همان چيزي است كه آناليز كلمات برايتان فراهم ساخته است. اولين قدم هم اين است كه ١٠ كلمه را از لیست خود انتخاب كرده و يكى از آنها را آناليز كنيد. حجم جستجو، یکی از مواردی است که در بررسی کیفیت کلمات کلیدی موثر است و نشان می دهد که یک کلمه به طور میانگین چند بار در ماه، در گوگل سرچ می شود.

  • جذاب بودن، سرگرم کننده بودن و کاربردی بودن سه ویژگی اصلی و مهم هر محتوایی است.
  • ربات های گوگل در بررسی محتوا به دسته ی که محتوا در آن دارد توجه می کند و اگر محتوای تولید شده برای یک دسته از نظر سئو بالا باشد ، گوگل به اون دسته امتیاز بیشتری می دهد.
  • سایت های زیادی هستند که می توانند در زمینه دستور زبان و املا به شما کمک کنند.

تصاویر تاثیر زیادی در سئو سایت دارند، مخصوصا اگر در کنار متن‌ها استفاده شوند. البته اگر می‌خواهید تاثیر شگفت انگیز تصاویر را در سایت خود مشاهده کنید، باید به جای تصاویر کپی از تصاویر یونیک استفاده کنید. همانطور که میدانید سئو یک سایت از اصلی ترین اقداماتی است که به رشد و درآمد آن سایت کمک می کند. ویدیو نیز مانند تصویر همین تاثیرات را بر روی محتوا و سئو سایت شما دارد. در صورت امکان یک کلیپ ویدیویی جذاب را در داخل محتوای خود بگنجانید. مثلاً در مقالات آکادمی کاپریلا، خلاصه مقاله به صورت آموزک‌های ویدئویی تهیه شده و در مقاله منتشر می‌شود.

نوشتن محتوای مناسب و سئو شده یکی از مهمترین بخش های فرایند سئو داخلی محسوب می گردد. هدف شما ارائه محتوای مورد نظر کاربران و موتورهای جستجو به آنهاست. طبق بیانیه گوگل شما می بایست چیزی را به کاربران عرضه کنید که به دنبال آن هستند. این فرایند با پیدا کردن خواسته های کاربران و تولید محتوای متناسب با این خواسته آغاز می شود. در این پست می آموزید که چگونه یک محتوای سئو شده بنویسیم و با روش های نوشتن محتوای مناسب برای سئو آشنا خواهید شد.

آیا واقعا محتوا پادشاه است؟

هدف شما هر چه که باشد، می بایست واضح بوده و کاربران را به همان سمت هدایت کنید. داده های ساختار یافته به موتورهای جستجو کمک می کنند تا محتوای صفحه را به درستی درک کنند. تقریبا اغلب شما می دانید که می بایست از کلمات کلیدی اصلی صفحه در عنوان و هدینگ H1 آن استفاده کرد. نکته مهم مجله خبری سئو در اینجا اینست که استفاده حداقل یک بار از همین کلمات کلیدی اصلی در چند پاراگراف ابتدایی متن نیز به همان اندازه مهم است. شاید مهمتر از درک و فهم بازاریابی محتوا، اطلاع از اهمیت آن در کسب و کار است. در این راستا به بررسی یک چرخه می پردازیم که در این مورد می تواند اتفاق بیفتد.

مرحله 11# : برای سئو محتوا ساختار سایت را بهینه کنید

برای نتیجه‌گیری بهتر، لازم است که محتوا و یا بهتر است کل سایت خود را ریسپانسیو و یا موبایل‌پسند کنید. منظور از موبایل‌پسند بودن این است که صفحات سایت شما از جمله صفحه محتوای مقالات بتواند به شکل خوانا و واضح در دستگاه‌های موبایل نیز برای کاربر نشان داده شود. حتماً نحوه نمایش محتوای خود را در گوشی موبایل بررسی کنید و از عملکرد درست آن اطمینان حاصل کنید، زیرا بخش زیادی از کاربران، از موبایل برای وب‌گردی استفاده می‌کنند. چینش مناسب بخش‌ها، اندازه مناسب فونت مقاله، فاصله مناسب بخش‌ها با یکدیگر و … از فاکتورهای مهم این نکته هستند. سئو تولید محتوا کار خیلی پیچیده‌ای نیست، فقط کافیست که 16 فاکتور را در تولید محتوای متنی خود به کار ببرید که این فاکتورها به شرح زیر است.

من یک سایت فروش شمع های تزئینی دارم، تمامی شمع های داخل فروشگاه، دارای چند تا رنگ هستش؛ به طور مثال من شمع شیشه ای طرح اسکلت دارم که در رنگ های صورتی، سفید و قرمز میفروشمشون. ما یک خدمت داریم به اسم برنامه ریزی تعاملی برای سازمان ها و کسب و کارها که برنامه ریزی تعاملی رو برای سازمان ها اجرا می کنیم. برای این صفحه یک لندینگ پیج ساختم که خدمت رو معرفی می کنه. بازم ممنون بابت اطلاعات مفیدی که توی این صفحه به طور رایگان به اشتراک گذاشته بودید. آیا انجام این کار ممکن هست که از نظر سئو به ما آسیب بزنه؟ چون ما دقیقا همین کار رو برای ویدئو محصولاتی که خودمون داریم انجام میدیم.