مثلا اگر خدماتی ارائه می کنیم مسلما باید درباره جنس آن، کیفیت، قیمت، پشتیبانی و خدمات پس از فروش، نحوه استفاده از آن و … به مشتری توضیح بدهیم. اگر از این عبارات که معمولا سوالات مشابه مردم در مورد آن موضوع خاص است را در محتوای خود استفاده کنید شانس بیشتری برای رتبه گرفتن در عبارات مشابه خواهید داشت. در ادامه چند نمونه از این مدل اشتباهات فاحش را در سئوی محتوا برای شما مثال می زنم تا بهتر متوجه منظورم شوید. همانطور که عرض کردم این آمار فقط مربوط به وردپرس است و آمار کلی تولید محتوا خیلی بیشتر از این است.
- به علاوه، چندرسانه ای در جالب و جذاب تر شدن محتوای شما خیلی کمک می کند.
- با تکرار طبیعی از کلیدواژه خود در بدنه متن اصلی و عناوین استفاده کنید.
- برچسبهای H2 را مختصر بنویسید و به یاد داشته باشید که نیازی نیست مدام از کلمه کلیدی یا شکلِ تغییریافته آن استفاده کنید؛ فقط این کار را به شکلی انجام دهید که پیام اصلی را منتقل کند.
- در پاسخ به این سوال که چگونه میتوانم تولید محتوای سئو شده ایجاد کنم؟ باید گفت، محتوای سئو پسند به معنای محتوای پر از کلمات کلیدی نیست.
- خلاصه محتوا، یک دید کلی از چیزی است که شما سعی دارید با محتوا به آن برسید.
- محتوایی است که بصورت طبیعی از کلمات کلیدی در URL آن استفاده شده است.
در واقع باید صفحات محصولات شما هم برای مخاطبان و هم جستجو کردن و هم برای تبدیل بهینهشده باشد. در مرحله دوم، تمرکز شما باید روی تولید محتوای مفید و کمککننده در وبلاگتان باشد که زمان و نحوه استفاده از محصولات شما را نمایش میدهد. به ازای هر 200 الی 300 کلمه بهتر است یک سر تیتر در متن ایجاد شود. البته اگر موضوعی طولانی شود و بین دو سر تیتر 400 کلمه شود نیز از نظر سئو مشکلی ندارد.
گوگل را فراموش کنید و برای مخاطب بنویسید!
در ویدیو توضیح دادم که استفاده از تگ های هدینگ قوانین استفاده خاص خودش رو داره و اگر درست از تگ های هدینگ استفاده بشه خیلی تاثیر گذاره. تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. در صورت عدم رضایت شما، تمام مبالغ دریافت شده، با کمال احترام تقدیم خواهد شد. سلام یه روز زیبای بهاری وقتی داشتم به حیاط کوچیک خونمون نگاه میکردم با خودم گفتم که چی می شد می تونستم این لحظه رو جوری ثبت کنم که همیشه توی یاد و خاطرم بمونه و… استفاده از این تیتر در بدنه متن کار غیرمعمولی به شمار میرود. تیترهای داخلی باید به صورت آبشاری از H1 تا H6 ساختار دهی شوند.
این به این دلیل است که گوگل محتوای طولانیتر را میپسندد؛ زیرا تمایل دارد لایکها و منشنهای بیشتری در رسانههای اجتماعی دریافت کند. بنابراین، پست های طولانی تر معمولا شانس خوبی برای رتبه بندی بهتر در نتایج جستجو دارند. ممکن است بپرسید که اصلاً چرا باید این کار را کرد؟ چون موتورهای جستجو نمیتوانند مثل انسان تصویری را ببینند و درک کنند بنابراین متن آلت درباره تصاویر توضیحاتی را به موتور جستجو ارائه میکند.
استفاده از لیست ها
وقتی که شما اهداف و نیت خوانندگان ایدهآل خود را مشخص کنید میتوانید در مسیر ارائه محتوایی گام بردارید که همیشه مرتبط با آنها باشد. فکر کردن در مورد این سوالات به شما کمک می کند تا ایده اصلی برای پست یا مقاله خود داشته باشید. برای لینک دادن هم از انکر تکست مناسب و توصیفی استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که پیوندهای شما مرتبط، طبیعی و برای خوانندگان مفید هستند. توضیحات متا را بهینهسازی کنید و از تمام ظرفیت آن استفاده کنید.
با استفاده از جملات و کلمات ربطی، او را با خود همراه کنید و به دور از هرگونه گزافهگویی و حاشیهپراکنی، صرفا روی اطلاعاتی تمرکز کنید که مستقیما نیاز کاربر را پاسخ میدهند. نگارش صحیح، مطابق با زبان معیار فارسی و بدون غلط املایی از دیگر عوامل موثر در بهبود کیفیت نگارشی شما تلقی میشود. تعداد انگشت شماری از بهترین شیوههای آزمایش شده و واقعی وجود دارد که باید هنگام یادگیری نحوه سئو محتوا رعایت کنید.
از این رو توصیه میشود تا حد ممکن از کلیدواژه اصلی استفاده کنید، اما حواستان باشد که این موضوع چیزی از کیفیت محتوای شما کم نکند. روش های زیادی برای تولید محتوا وجود دارد همچنان که خود محتوا نیز از تنوع زیادی برخوردار است. برای اینکه با بازاریابی محتوا بیشتر آشنا شوید و مفهوم آن را بهتر درک کنید، در ادامه به ارائه چند مثال و روش برای تولید محتوا می پردازیم. شما در ویکی دمی میتوانید صاحب تخصص شوید و وارد بازار کار شوید. نگه داشتن محتوا و نوشته ها در ابتدای صفحه، برای بازدید کنندگان ارگانیک اهمیت بسیاری داد. هر چیزی که باعث شود محتوا یا نوشته شما پایین صفحه قرار بگیرد، موجب حواس پرتی کاربر شده و هیچ ارزشی را به او منتقل نمی کند.
تا همین چند وقت پیش، بازاریابان و کارشناسان سئو از اینکه به محتوای خارجی لینک بدهند اکراه داشتند. آنها میخواستند تا جایی که میتوانند رتبه بالاتری را برای خودشان کسب کنند. فقط مراقب باشید منابعی که به آنها ارجاع میدهید، معتبر باشند. ضمن این باید تعادل را نیز رعایت کنید و هرجا به راستی نیاز بود و به درک ارتباط منابع کمک میکرد لین خارجی بدهید و در این زمینه بیمهابا عمل نکنید.
از پاراگرافها، ضمیمههای کوتاه، متنهای دارای خط درشت، از نقاط تاکید مناسب، لیستهای شماره دار و نقل قول استفاده کنید و محتوایی باشد که از نظر چشمی براحتی قابل خواندن باشد و براحتی قابل هضم باشد. حتما میدانید که گوگل تاکتیکهای متنوعی را برای ارزیابی کیفیت تولید محتوا مورد استفاده قرار میدهد تا مشکلات رتبهبندی خود… در این قسمت پاسخ تعدادی از سوالات متداول در مورد اهمیت سئو محتوا و ارتباط آن با تولید محتوا ارائه شده است. اگر پاسخ سوال شما در این قسمت نیست، سوال خود را قسمت نظرات برای ما بنویسید. توصیه میکنیم که حداقل ۳ تا ۵ لینک داخلی در هر نوشته یا صفحهای که مینویسید قرار دهید.
در صورتی که فردی با سئو آشنایی داشته باشد اما توانایی لازم برای نوشتن را نداشته باشد، نمی تواند محتوای کاملی تولید کند. برعکس این موضوع نیز صادق است، یعنی فردی که در زمینه تولید محتوا توانایی لازم را داشته باشد اما با مفاهیم سئو آشنایی نداشته باشد، نمی تواند محتوای کامل و با کیفیتی را تولید نماید. در ادامه با همه اصول مورد نیاز جهت پاسخ به سوال تولید محتوای سئو شده چیست، آشنا خواهیم شد. در این مقاله سعی داریم تا به هر آنچه که در مورد تولید محتوای سئو شده چیست بپردازیم.