سئو محتوا چیست؟ چک لیست اصول محتوای سئو شده الو کانتنت

با سلام، جای این سوال اینجا نبود، چرا که مطلب درباره تولید محتواست! در این باره پیشنهاد می کنم که آموزش 50 روش بک لینک سازی را مطالعه نمایید. با به کارگیری تکنیک های فوق، می توانید 100% اطمینان داشته باشید که یک محتوای مناسب برای سئو و همچنین مناسب برای کاربران سایتتان نوشته اید. قبل از تولید یک محتوای سئو شده، فهميدن اينكه يك كليد واژه مفيد است یا نه، بسیار حیاتی است. اما علاوه برآن، باید بفهميد كه آیا اصلاً وبسايت شما قابلیت و توانايى رقابت در آن کلمه را دارد یا نه.

وجود چنین لینک های خروجی به گوگل نشان می دهد شما به فعالیت خود واقف هستید و با جمعیت درستی در حال حرکت هستید. باید در قسمت متن جایگزین، عنوان، توضیح مختصر و توضیح کامل از کلمه کلیدی استفاده کنید. زمانی که فایل تصویر را در سیستم خود ذخیره می‌کنید بهتر است که با نام انگلیسی + کلمه کلیدی آن ذخیره کنید. درصورتی که هنگام آپلود تصویر در سایت عنوان فایل انگلیسی نبود پیشنهاد می‌کنیم که حتماً مجدد آن را بازنویسی کنید.

در هنگام استفاده از کلمات کلیدی نیازی به استفاده از ریاضی نیست. یک راه خوب برای شمرده تعداد کلمات کلیدی این است که از ویژگی ” Find” در سند خود استفاده کنید و کلمهٔ کلیدی مورد نظر خود را جستجو کنید. اگر بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده کرده‌اید شروع به اصلاح متن خود کنید و سعی کنید به جای خود کلمهٔ کلیدی از مترادف‌های آن استفاده کنید. محتوا به سئو نیاز دارد تا در میان پست‌هایی که هر روزه در اینترنت منتشر می‌شود برجسته شود و گوگل نیز به این نکته اشاره کرده است که یکی از سه عامل مهم رتبه بندی سایت در میان موتورهای جستجو، “محتوا” است. محتوای همیشه سبز محتوایی است که دارای ترافیک دائمی و پایدار از سمت موتورهای جستجو است. محتوای همیشه سبز تاریخ مصرف ندارد و همواره پاسخگوی نیاز کاربران است.

  • محتوای سئو شده، محتوایی است که برای رتبه گرفتن در موتورهای جست و جو مانند گوگل و با استفاده از یک کلمه کلیدی نوشته می‌شود.
  • 30 درصد از آدما هم اگه گوشی موبایل‌شون کنارشون نباشه استرس می‌گیرن و جالب‌تر اینکه 87 درصد از مردم هم گوشی‌شون در طول روز همراه‌شونه.
  • در این مدل نوشتاری محتوا، هدف از تولید محتوا رسیدن به صفحه اول در کلمات کلیدی است.
  • اگر دوست دارید در در مورد lsi بیشتر بدانید ، توصیه میکنم ویدیو زیر را که بخش هایی از وبینار تحقیق کلمات کلیدی است را با دقت نگاه کنید.

باید کلیدواژه موردنظرتان را در توضیحات متا وارد کنید و در این متنِ کوتاه چنان اطلاعات مهمی جای دهید که کاربر اشتیاق به خواندن پیدا کند. يادتان باشد فرايند توليد و سئو محتوا با توجه به نوع آن، متفاوت است. براي مثال نوشتن يك مقاله، فرايند توليد محتواي متفاوتي نسبت به توليد يك محتوای صوتي و يا ويديوئی دارد. يكي از تکنیک های مورد علاقه من در آموزش سئو محتوا ، استراتژي H&W است.

کلمه کلیدی اصلی باید حتما در عنوان محتوا به کار رفته باشد. تولید محتوا در تمامی زمینه های کسب و کار به بیش از 7 زبان زنده دنیا تولید و ترجمه میگردد. برای بهینه سازی تیتر یا عنوان محتوا، نکات متعددی وجود دارد. مثل «تعداد کلمات تیتر»، «وجود کلمات کلیدی در تیتر»، «منحصر به فرد بودن تیتر هر صفحه»، «استفاده از برند در تیتر» و… پس برای این که محتوای شما بتواند در زمان اسکن شدن توسط کاربر، توجه او را جلب کند، باید از حالت یک متن ساده و خالی خارج شده و با کلمات کلیدی بولد،تصاویر جذاب، صوت، ویدیو و…

– تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید

از دید کاربران، سئو محتوا به معنی فراهم کردن محتوای با کیفیت به صورت مستمر است، به گونه‌ای که پاسخگوی نیازهای آن‌ها باشد. اگر کاربر سوالی داشته باشد، محتوای شما باید بهترین پاسخ را در اختیار کاربر بگذارد. از دید موتورهای جستجو، سئو محتوا شامل تمام روش‌های سئو و تکنیک‌هایی است که باعث می‌شود محتوایتان به راحتی برای ربات‌های خزنده قابل شناسایی و خواندن باشد و ساختار مناسبی داشته باشد. بسیاری از سئوکارها و بازاریابان سئو محتوا با روش پرکاربرد پر کردن کلمات کلیدی آشنا هستند. اگرچه این «تاکتیک» اکنون مدت‌هاست که منسوخ شده­است، اما همچنان باید به چگالی کلمات کلیدی خود توجه کنید. در عمل، به سادگی، به این معنی است که باید تعادل بهینه­ای بین ذکر کلمه کلیدی خود در سراسر کپی (به عنوان مثال، در عنوان، در URL سایت و در متن) و حضور فراوان آن پیدا کنید.

راهنماها معمولاً به چند صفحه وب تقسیم می‌شوند و نویسنده‌ها ترجیح می‌دهند که آنان را بخش‌بندی کنند، با اینکه بهترین راه همان تولید راهنمای یک صفحه‌ای است که دسترسی به آن را راحت-تر از قبل می‌کند. بنابراین اگر قصد دارید بازاریابی خودتان را تنها بر اساس موتورهای جستجو بنا کنید، باید صبر ایوب و تحمل زیادی داشته باشید. همچنین به مخاطبان شما کمک می کند محتوای شما را بیشتر کشف کنند و شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد و معتبر از اطلاعات بشناسند. ساختار سایت شما به گوگل سرنخ های خوبی را در مورد پیدا کردن مهمترین مطالب می دهد. بنابراین یک ساختار سایت خوب منجر به رتبه بالاتر در گوگل خواهد شد.

نوشتن کپی سئو با یک ایده اصلی شروع می شود

اما در این مطلب یک سری تکنیک فوق العاده که در تحقیق کلمه کلیدی به شما کمک می کند را آورده ایم. وب وان مجموعه کاملی از خدمات و محصولات شامل بازاریابی دیجیتال, سئو, سوشال مدیا,طراحی سایت, مارکت پلیس و پیامک انبوه است تا نیازهای شما را در تمام مراحل مرتفع کند. طراحی محتوا فرآیندی است که به شما کمک می کند تا بر اساس نیازهای واقعی کاربر محتوا تولید کنید. این نه تنها به شما کمک می کند تا بفهمید کاربر شما چه می خواهد، بلکه بیشتر بر آنچه کاربر واقعاً نیاز دارد تمرکز می کند. فکر کردن در مورد محتوای خود به این روش به کاربر کمک می کند تا آن محتوا را در زمان نیاز، به زبان و قالب مورد نیاز خود دریافت کند.

البته باید به حجم فایل ها نیز توجه کرد، زیرا هر فایلی که حجم بالایی داشته باشد، ممکن است تاثیر منفی بر روی سرعت بارگذاری سایت بگذارد. کاهش سرعت بارگذاری سایت خودش یکی از عوامل کاهش رتبه سئو سایت به شمار میرود. در مرحله بهینه سازی محتوا شما نقاط ضعف محتوا رو برطرف می‌کنید و یک ارزش به محتوا اضافه می‌کنید. در ادامه آموزش و برای یادگیری بهتر شما، ۳ مرحله سئو محتوا را به صورت گام به گام آورده‌ام و به صفحه مربوطه لینک داده‌ام. همان‌طور که قبلاً نیز اشاره شد داشتن پاراگراف‌های کوتاه در متن باعث می‌شود تا خواندن مطلب برای مخاطب آسان‌تر شود. کوتاه سازی پاراگراف هاتجربه کاربررا بهبود می بخشد و اثر مثبتی بر جای می‌گذارد.

همچنین باید مطمئن باشید که با سبک و لحن دلخواه مخاطبانتان می‌نویسید. به لحن محتوای خود خیلی توجه داشته باشید و از قبل در نظر بگیرید که با چه نوع مخاطبی طرف هستید. اما با همه این بررسی ها بدانید که نه باید خیلی خشک و رسمی باشید و نه خیلی راحت و خودمانی. بسیاری از مواقع شاید مخاطب حتی تمامی مطالب شما را هم نخواند و تنها به خواندن تیترهای میانی بسنده کند پس باید آنقدر گیرا باشد که حتی در آن صورت هم حرفی برای گفتن داشته باشد. نه خیلی خلاصه باشد و نه خیلی طولانی و همینطور از شماره‌ گذاری و لیست بندی ها تا جای ممکن در آن استفاده شده باشد، تا به کمک آن بتوانید محتوای خود را برجسته و قوی نشان دهید.