سئو محتوا چیست؟ چک لیست اصول محتوای سئو شده الو کانتنت

به همین دلیل اگر پست شما ترافیکی را که انتظار داشتید به دست نیاورد، می تواند یک شکست بزرگ به حساب بیاید. اینطور فکر کنید که وقتی شما برچسب موضوعی جدیدی ایجاد می‌کنید. در واقع صفحه وبسایت جدیدی ایجاد کرده‌اید که محتوای مربوط به آن برچسب موضوعی در آن نشان داده خواهند شد. اگر از برچسب‌های مشابه زیادی برای یک محتوای خاص استفاده کنید، موتورهای جستجو فکر می‌کنند که شما آن محتوا را چندین بار در سایت خود به نمایش در آورده‌اید.

  • پیمایش و طرح‌بندی ساده، یافتن سریع تمام اطلاعات لازم را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.
  • در اینجا قصد داریم همین استراتژی را در تولید محتوای سئو شده استفاده کنیم.
  • 65 درصد از بازاریابان محتوای موفق دو بار در سال ممیزی محتوا را انجام می­دهند و انجام این کار بیشتر ممکن است نتایج بهتری به همراه داشته باشد.
  • این وب سایت متعلق به ویکی دمی میباشد و تمامی حقوق آن محفوظ میباشد.

اگر سوالی در مورد سئوی محتوا داشتید حتما در کامنت ها ازم بپرسید قول میدم سریع جواب بدم. البته اشکال ندارد، خودتان هم می توانید به صورت فیک کامنت هایی را در صفحه قرار بدهید. البته برای این منظور باید حواستون باشه که خیلی تابلو این کار را نکنید تا گوگل به شما شک کند. این کار به شدت روی گرفتن رتبه صفحه شما در عبارات چند بخشی و سرچ های عامیانه مردم تاثیر گذار است. حتی اگر مقاله هم نباشد و فقط یک صفحه توضیح خدمات داشته باشیم باز هم ما در آن صفحه به سوالات متداول موجود در ذهن مشتری پاسخ می دهیم.

محتوا را برای موتورهای جستجو و خوانندگان بهینه کنید

آیا می خواهید رتبه سایت خود را در گوگل بهبود بخشید؟ این 23 استراتژی می تواند به شما کمک کند ترافیک ارگانیک را افزایش دهید. به خاطر همین ترافیکی که پیوسته تولید می‌کند سبب می‌شود که با گذشت زمان محتوای سایت شما پیشرو باشد. کمک می‌کند که تا مدت‌ها پس از انتشار آن مطلب میزان ثابتی از ترافیک روانه وبلاگ (و وبسایت) شما شوند. با تکرار طبیعی از کلیدواژه خود در بدنه متن اصلی و عناوین استفاده کنید. این یعنی کلیدواژه خود را تکرار کنید اما تنها در صورتی که حالت طبیعی داشته باشد و کاربر پسند باشد. زیاده‌روی نکنید چون ممکن است در این صورت انباشتگی کلیدواژه برای مطلب رخ دهد.

آیا محتوای سئو شده پادشاه است؟

این همان نقطه ای است که داده ساختار یافته اهمیت پیدا می کند. داده های ساختار یافته اطلاعات افزوده ای هستند که شما در کنار یک وب سایت و توضیحات متای آن می‌بینید. لینک سازی داخلی سایت را بهتر است با انکرتکست های مرتبط با کلمه کلیدی صفحه مد نظر ایجاد کنید. با این کار خزنده های گوگل درک بهتری از محتوای صفحه لینک شده خواهند داشت. یکی از مهمترین فاکتورهای سئوی محتوا، وجود کلمه کلیدی در عنوان صفحه و تگ H1 است.

داشتن تگ H1 و H2 جذاب

بااین‌حال باید روش‌هایی را بررسی کنید که در آن این عامل بتواند بر سرعت کلی تأثیر بگذارد. در ابتدا از دیدگاه محتوا، تصاویر هستند که در سرعت صفحه نقش دارند؛ بنابراین برای بهینه‌سازی آنها وقت بگذارید. از ابزاری مانند PageSpeed گوگل و GTmetrix برای مشاهده سرعت صفحه‌تان و فرصت‌های بهبود آنها بهره بگیرید. اگر سایت شما هم‌اکنون ریسپانسیو است (در قالب نسخه تلفن همراه به خوبی نمایش داده می‌شود و کار می‌کند) بسیار عالی است. با این‌ حال، حواس‌تان باشد که بررسی کنید محتوای شما در گوشی‌های تلفن‌ همراه چگونه به نمایش درمی‌آید.

فقط باید اطمینان یابید که تصاویر به‌طورکامل بهینه‌سازی شده باشند و ویدئوها را از یوتیوب، ویمئو یا آپارات یا سایر میزبان‌های ویدئویی و پلتفرم‌های استریم گرفته باشید. اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، می‌توانید از پلاگین WP Last Updated Date استفاده کنید. فراموش نکنید درست است که نشان به‌روزرسانی تاریخ شاید یک عامل رتبه‌بندی نباشد؛ اما شواهد زیادی نشان می‌دهد تعداد کلیک بر جست‌وجوی طبیعی تأثیر می‌گذارد. همچنین فراموش نکنید درگیرشدن کاربر در صفحه بسیار مهم است؛ چرا که به او دوباره اطمینان می‌دهد محتوای شما به‌روز است.

سئو مانند هر دانشی دیگری نیاز به تجربه، مطالعه و تمرین دارد. شاید شما مایل نباشید که بر سئو تمرکز کنید و بخواهید که بر سایر جنبه‌های کسب و کار خود متمرکز باشید. مشکلی نیست، شما می‌توانید که تولید محتوا سایت خود را به یک سایت سفارش تولید محتوا (کنسئو canseo.ir) بسپارید. برون‌سپاری محتوا یکی از راه‌های مناسب تولید محتوا سئو بیس شده است.