سئو محتوا: با آموزش محتوای سئو شده، در گوگل پادشاهی کن! ویکی دمی

به این کار اصطلاحا “تحقیقات کلمات کلیدی” یا Keyword Research گفته میشود. روش های مختلفی برای استخراج عبارات کلیدی که کاربران شما سرچ میکنند وجود دارد. عملا شما می توانید با سئو 10 عبارت کلیدی لانگ تیل در یک حوزه ، بخش بزرگی از مشتری های بالقوه خود را ، خیلی سریعتر و با هزینه کمتر به سمت سایت هدایت کنید. با توجه به افزایش تمایل مردم به خرید و سفارش محصولات و کالاها در بستر اینترنت، اهمیت تولید محتوا چندین…

  • سپس می‌توانید اقدام به ساخت بک لینک کنید تا وبسایت‌های دیگر نیز به وبسایت شما لینک دهند.
  • روش های مختلف بسیار زیاد با اهداف متفاوت وجود دارند، هدف اصلی، قرار گرفتن در بین برترین نتایج موتورهای جستجو، همواره ثابت باقی می ماند.
  • بیایید تصور کنیم که شما یک مقاله عالی و اصولی نوشته­اید که با محصول اصلی وبسایت فروشگاهی شما مرتبط است و می­خواهید تا حد امکان به آن توجه کنید.
  • درواقع، بدون نشانِ تاریخ تا زمانی‌که روی محتوا کلیک نکنیم، نمی‌توانیم بفهمیم چه زمانی منتشر شده‌اند.
  • اگر مقاله خود را نوشته اید، بر روی ایده اصلی تمرکز کرده اید و خوانایی پست خود را بهینه کرده اید، باید نگاهی به تجزیه و تحلیل SEO در Yoast SEO بیندازید.
  • در کنار سئو محتوا وب سایت شما باید به خوبی طراحی شده باشد، دارای رابط کاربری عالی باشد و تمام موارد فنی که باعث رتبه سایت شما در گوگل می شود نیز باید پوشش داده شود.

در برون‌سپاری محتوا نیازی نیست که از اول اصول تولید محتوا و سئو را بیاموزید. بلکه با خیالی آسوده تولید محتوا سایت خود را به افراد کاربلد می‌سپارید. یکی از سایت‌هایی که در زمینه تولید محتوای سئو شده فعالیت می‌کند، canseo.ir است.

استفاده از لینک های خروجی :

اينكه فقط پشت ميز بنشينيد و يك مقاله بنويسيد، كار سختي نيست! اما اگر بتوانيد یک ويدئو و يا یک فايل صوتی با كيفيت ضبط كنيد، از لحاظ منطقي هم چالش برانگيز است و هم می تواند به سئو محتوای سایت شما کمک کند. ايجاد محتواى موثر، بسيار فراتر و پیچیده تر از قرار دادن چند كلمه ى كليدى ساده در صفحه است! به همين دليل، قرار است امروز به شما چگونگى نوشتن محتوای مناسب برای سئو را آموزش دهیم.

بسیاری از وبسایت‌ها برای تسریع فرایند تولید محتوا، از محتوای بقیه سایت‌ها کپی‌برداری می‌کنند؛ بدون اینکه از عواقب غیرقابل جبران این رویکرد آگاهی داشته باشند. یکی از روش های افزایش بازدید و رتبه سایت، تولید محتوا است. با توجه به اینکه رتبه گرفتن در برخی از کلمات کلیدی دشوار است، استفاده از کلمات کلیدی طولانی یا long tail keywords بیشتر پیشنهاد می شود. اما کلمات کلیدی طولانی چیست؟ استفاده از کلمات کلیدی دم دراز چه تاثیری در سئو سایت دارد؟ چگونه با کلمات کلیدی لانگ تیل، نرخ تبدیل را افزایش دهیم؟ در این به تمام سوالات شما در این زمینه پاسخ داده ایم. می دانیم که تولید محتوای با کیفیت و اصولی از اقداماتی است که به رشد سایت کمک زیادی می کند.

یعنی اگر می‌خواهید تصاویر شما تأثیر مثبتی بر سئوی وبلاگ شما داشته باشند باید حتماً متن آلت تصاویر را وارد کنید. در این مطلب به بررسی چگونگی بهینه‌سازی محتوا و پست های سایت در راستای کلمات کلیدی مد نظر شما می‌پردازیم و در کنار آن تاکتیک‌های بهینه‌سازی دیگری را نیز ارائه می‌کنیم. به نظرم اولین کاری که می کنید این باشد که محتوای رقبا را بررسی کنید. مثلا در موضوعی که قصد دارید تولید محتوا کنید 10 سایت اول در نتایج جست و جو را ببینید. میانگین طول محتوای آن ها چقدر است؟ هرچقدر بود شما حداقل 300 کلمه بیشتر از آن ها بنویسید.

یک قانون سرانگشتی خوب آن است که بر روی یک یا دو کلیدواژه چند کلمه‌ای برای هر مطلب وبلاگ هدف گداری کنید. شما می‌توانید در یک مطلب از بیش از یک کلیدواژه استفاده کنید اما بهتر است تمرکز خود را محدودتر کنید و زمان بیشتری را به بهینه‌سازی تنها یک یا دو کلیدواژه اختصاص دهید. در این روش مثلا شما یک مقاله سه هزار کلمه ای و خیلی جامع با تمام اصول سئوی محتوا نوشته اید.

بنابراین، ضروری است که آن را در اولویت اول خود قرار دهید. نوشتن محتوای جذاب و گیرا که از اصول سئو محتوا پیروی کند، می­تواند یک چالش واقعی، حتی برای ماهرترین نویسندگان باشد. بیایید تصور کنیم که شما یک مقاله عالی و اصولی نوشته­اید که با محصول اصلی وبسایت فروشگاهی شما مرتبط است و می­خواهید تا حد امکان به آن توجه کنید.

طراحی سایت شرکتی

در وبسایت‌ها با توجه به نوع فعالیت، صفحات مختلفی برای پوشش خدمات و محصولات در نظر گرفته می‌شود. وقتی شما از لینک های داخلی در نوشتن محتوا استفاده میکنید کاربر را به صفحات دیگر سایت مذکور هدایت میکنید . این کار هم یک کار تخصصی است که باید افراد یاشرکت تولید محتوامعتبر این کار را انجام دهند تا محتوای شما نتیجه بگیرد. درواقع نتیجه‌ای که از تولید محتوا سئو باید حاصل شود، رتبه گرفتن در موتورهای جستجو و در نهایت، فروش بیشتر خدمات یا محصولات است. تجربه ۱۰ ساله ما در زمینه سئو و انجام پروژه‌های بسیار در زمینه تولید محتوای سئو شده، تیم ما را به قدری توانمند ساخته است تا آنچه نیاز شماست را برآورده کنیم. تقریباً هر کسی می‌داند که از کلمات کلیدی اصلی باید در عنوان و تگ‌های هدینگ و به‌خصوص H1 استفاده کرد.

مدرس دوره تولید محتوا سئو شده کیه؟

حتی اگر فقط به‌دلیل افزایش جست‌وجوی طبیعی محتوا تولید می‌کنید، باز هم احتمالا امید دارید که آن را در آینده به کسب‌وکار تبدیل کنید. در محتوا دکمه اشتراک در رسانه‌های اجتماعی را قرار دهید؛ با این کار خوانندگان راحت‌تر می‌توانند محتوای شما را در شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک بگذارند. سرعت صفحه درحال‌حاضر عامل رتبه‌بندی جست‌وجو در تلفن همراه است.