سئو محتوا: با آموزش محتوای سئو شده، در گوگل پادشاهی کن! ویکی دمی

در صورتی که بیننده شما می‌خواهد اطلاعات بیشتری کسب کند، برای اطلاعات بیشتر حتماً پیوندی به وب‌سایت خود اضافه کنید. قادر است یک هرم کلمات کلیدی و هرم استراتژی محتوای بی نقص ترسیم کند. نحوه کار با ابزار های آنلاین جستجوی کلمات و عبارات کلیدی همچون KWFider و Keyword Planner را به خوبی می‎داند. نوشته هایی که قابل مشاهده برای کاربران نیستند ولی برای موتورهای جستجو قابل مشاهده اند. آیا برای یک محتوای عالی چیز ناراحت کننده تری به اندازه غلط تایپی وجود دارد؟ نه وجود ندارد.

  • همین کار را برای لینک دادن به سایت های خارجی هم می توانید به کار ببرید تا محتوای خود را پربارتر و مستندتر کنید.
  • سئو صفحات محصول در سئو سایت فروشگاهی نیز اهمیت زیادی دارد چرا که توضیحی که شما در خصوص یک محصول می نویسید، می تواند به تصمیم خرید مشتریان کمک کند.
  • اگر می خواهید محتوای عالی ایجاد کنید، از یک ساختار منظم پیروی کنید.
  • با توجه به اینکه رتبه گرفتن در برخی از کلمات کلیدی دشوار است، استفاده از کلمات کلیدی طولانی یا long tail keywords بیشتر پیشنهاد می شود.
  • البته وقتی که تعداد کلمات در عبارت زیاد شده و long tail ها را تشکیل می­دهند، تعداد ترکیب­ها گسترده تر شده و کار با آنها هم به طبع دشوار تر است.

تقویم تولید محتوا یک برنامه زمان‌بندی است که مشخص می‌کند شما چه زمان­هایی و چه نوع محتوایی را باید منتشر کنید تا بر اساس اهداف شما باشد. سئو؛ یعنی بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو یا فرایندی که در طی آن مردم زیادی می‌توانند به‌سادگی و از طریق موتورهای جستجو سایت و محصولات ما را بیابند. این نوع لینک ها فقط خوانندگان را از بین می برند و می تواند منجر شوند که موتورهای جستجو وب سایت شما را جریمه کنند. هر صفحه از وب که به شما لینک می دهد یک”رای” سایت شما محسوب می شود، که باعث می شود محتوای شما از نظر گوگل قابل اعتمادتر باشد. بنابراین توصیه می کنیم برای هر صفحه از سایت خود یک متا دیسکرپشن منحصر به فرد بنویسید.

شما علاوه بر نوشتن محتوای مبتی بر سئو، نیازمند به عوامل خارجی برای بهبود رتبه سایتتان هستید. در حقیقت بک لینک، لینکی است که شما از سایت‌های دیگر دریافت می‌کنید. هر بک لینک از دید گوگل، به منزله تایید شما از سمت دیگر سایت‌ها به حساب می‌آید. سئو محتوا یکی از بهترین راه‌ها برای به دست آوردن ترافیک هدفمند و مفید برای وب‌سایت شما است که می‌تواند به‌تنهایی باعث به دست آوردن سود بسیار زیادی برای شما شود.

بلوک اصلی هر قطعه از محتوای شما، موضوع و کلمه کلیدی هدف است. مهم است که قبل از تهیه و نوشتن سئو محتوای خود، آن­ها را شناسایی کنید. با موضوع بزرگتری که می­خواهید روی آن تمرکز کنید شروع کنید.

چطور کلمات کلیدی و lsi ها و لانگ تیل ها را خارج کنیم؟

بیشتر روش‌های بهینه سازی محتوا، جستجوهای با نیت کسب اطلاعات هستند. محتوای سئو شده دیگر شکل رباتی گذشته را ندارد و از اصول قبلی پیروی نمی کند. مهم ترین اصل در تولید محتوای سئو شده این است که آن را برای مخاطب بنویسید و طوری بنویسید که برای او کاربردی باشد و از مطالعه آن لذت ببرد. برای سئو محتوا، در داخل متن به نوشته‌های قبلی خود در سایت لینک دهید. این کار علاوه بر اینکه اعتبار نوشته شما را افزایش می‌دهد، کاربران را داخل سایت به مدت بیشتری نگه می‌دارد و آن‌ها به مطالعه مطالب مرتبط بیشتری تشویق می‌کند. توصیه می‌شود بین مقالات بنیادی و فرعی ارتباطی منطقی ایجاد کرده و در هریک به دیگری لینک بدهید.

اگر به‌صورت مستمر اقدام به تولید محتواهای باکیفیت می‌کنید، می‌توانید امیدوار باشید که درنهایت بعضی از آنان به رتبه‌هایی در موتورهای جستجو دست یابند. لیستی که در بالا خدمتتان ارائه کردم تعدادی از انواع محتوا است که در استراتژی‌های تولید محتوای خودتان می­توانید استفاده کنید. نکته مهم این است که شما تنها به محتواهای بالا محدود نیستید و می‌توانید هر خلاقیتی از خودتان به خرج بدهید.

بهینه سازی نام عکس ها در محتوا

الگوریتم‌های گوگل برای تیترهای داخلی محتوا، ارزش بیشتری نسبت به سایر قسمت های محتوا قائل هستند. خود شما (یعنی کاربر) هم برای تیترها بیشتر از متن های معمولی ارزش قائل هستید. مخاطبان وب، محتواهای متنی را نمی خوانند بلکه آن ها را اسکن می کنند! یعنی به جای این که کلمه به کلمه و خط به خط، کل متن را بخوانند، سعی می کنند به صورت کلی نگاهی به محتوا بیندازند و اگر بخشی از محتوا توجه آن ها را جلب کرد، آن بخش جذاب تر را مطالعه کنند. اگه هم صاحب کسب‌وکار باشی، می‌تونی خودت مو رو از ماست بیرون بکشی و کارشناس تولید محتوا رو بگیری تو مشتت که یه وقت راه رو اشتباه نره!

بله، هرچیزی که باعث کاهش بانس ریت شود و باعث افزایش ماندگاری کاربر در سایت شود در سئو محتوا موثر است که CTA هم یکی از آنهاست. پاراگراف پایانی این محتوا مجموعه چند ویدیو آموزشی در رابطه با سئو داخلی است که بخشی از آن به سئو محتوا پرداخته و در ادامه باقی موارد سئو داخلی را هم توضیح میدهد. برای اینکه در نتایج سرچ گوگل، با عبارات بیشتری رتبه بگیرید نیاز به عبارات کلیدی بیشتر و نیاز به محتواهای سئو شده بیشتر دارید.