سئو محتوا: با آموزش محتوای سئو شده، در گوگل پادشاهی کن! ویکی دمی

شما با مطالعه این مقاله ۹۰ درصد از نکات سئو محتوا را فراگرفته‌اید. در صورتی که نیاز به آموزش کاربران در مورد برند، صنعت یا حوزه تخصصی خود دارید بهتر است به توضیح معنا و مفهوم عبارات تخصصی بپردازید و توضیح شفاف، ساده و قابل فهمی از موضوع ارائه دهید. امروزه اکثر کاربران یک متن بلند را مو به مو نمی‌خوانند، بلکه محتوا را اسکن می‌کنند و با خواندن تیترها و موارد شماره دار به دنبال پاسخ سوال خود هستند. بهتر است نگارش محتوا به گونه‌ای باشد که کاربر با یک نگاه بتواند ساختار آن را درک کند.

AMP نامی است که اگر اهل دنیای دیجیتال و طراحی صفحات وب باشید، حتما شنیده‌اید. شما میتوانید در قسمت توضیحات، موضوع خودتان را یاداشت کنید تا کارشناس مربوطه با شما تماس بگیرد. این وب سایت متعلق به ویکی دمی میباشد و تمامی حقوق آن محفوظ میباشد.

  • تجربه ۱۰ ساله ما در زمینه سئو و انجام پروژه‌های بسیار در زمینه تولید محتوای سئو شده، تیم ما را به قدری توانمند ساخته است تا آنچه نیاز شماست را برآورده کنیم.
  • اگر می بینید که با گذشت زمان، جستجوها برای یک کلمه کلیدی خاص به طور مداوم کاهش می یابد، می توانید متوجه شوید که این کلمه کلیدی مناسب هدف گذاری برای بازاریابی شما نیست و همچنین بالعکس.
  • توئیتر، فیسبوک، وبینارها و کانال‌های بحث و گفتگو همگی از این دست‌اند.
  • هنگامی‌که شما استراتژی سئو خودتان را به راه می‌اندازید و زحمت‌های زیادی نیز برای آن متحمل می‌شوید، حداقل بین 3 تا 6 ماه زمان نیاز است تا نتایج کارهایی که انجام داده‌اید را دریافت کنید.
  • استفاده از عکس و ویدیو فوق العاده تاثیر بالایی در سئو سایت دارد.

حقیقت این است که برای رسیدن به اهدافمان محتوایمان باید در چشم مخاطب زیبا باشد و این زیبایی توسط یک برنامه یادگیری ماشین در گوگل تفسیر می‌شود. آیا چیزی مانند یک اشتباه تایپی در یک قطعه محتوای عالی می‌تواند ذهنتان را مغشوش کند؟ نه. در حال حاضر هیچ مدرکی وجود ندارد که ثابت کند گرامر یک معیار برای رتبه بندی است بلکه گرامر یک تجربهٔ کاربری و یک معیار مهم در مورد اعتبار متن است. محتوایی است که از نظر نتایج جستجو ایده آل است، ایرادهایی که دارد ایرادهای معمولی است یا فریم‌های زمانی آن در هدرهای پایینی قرار داشته باشند. سعی کنید در محتوای خود پیش بینی امید، ترس و نگرانی‌های مخاطب خود را بکنید.

در صورت نیاز طول محتوا را افزایش دهید

محتوای سئو شده، محتوایی است که برای رتبه گرفتن در موتورهای جست و جو مانند گوگل و با استفاده از یک کلمه کلیدی نوشته می‌شود. سئو محتوا از اولین و اصولی ترین مباحث سئو می باشد که هر مدیر سایت می بایست دارای اطلاعات کافی نسبت به آن باشد. منظور از سئو محتوا، انتخاب عنوان مناسب و نوشتن بهینه مطالب سایت است، به گونه ای که بیشترین رتبه را بتوان در موتورهای جستجو کسب کند. بازاریابی محتوا تکنیک تولید محتوای ارزشمند و پر طرفدار و اشتراک گذاری آن در اینترنت است و هدف آن جذب حداکثری ترافیک از سوی کاربران به سمت سایت می باشد. این عمل به وسیله ابزارهای مختلفی که اینترنت به ما داده است می تواند انجام شود. تولید محتوا بسیار باسئونیز در ارتباط است به گونه ای که بسیاری از افراد و متخصصین، سئو را معادل تولید محتوا می دانند.

کاربران نیز غالبا در پی دریافت مفیدترین اطلاعات در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند. استفاده از انواع هدینگ‌های متنی، سرعت انتقال مفاهیم به کاربران را افزایش می‌دهد و افراد با نگاهی کلی، از تناسب محتوای شما با نیازهایشان اطمینان حاصل می‌کنند. Call to Action یا فراخوان عمل که روشی مهم در تبدیل کاربر به مشتری است. که در واقع دستوری است که مخاطب را وادار به انجام یک واکنش از پیش طراحی شده می‌کند. بنابراین افزایش مشتریان، درآمد و سود شما همگی وابسته به CTA هستند.

نمونه طراحی سایت فروشگاه

در انتخاب این عنوان مناسب بهتر است تا از یک الی دو تا از کلید واژه های تان استفاده کنید و آن را هم در ابتدای عنوان خودتان جا دهید. چون همانطور که گفتم عنوان شما اولین چیزی است که توسط هر دو هدف شما یعنی مخاطب و گوگل دیده و بررسی خواهد شد. در انتخاب این کلمات کلیدی باید دقت کنید که نه خیلی عمومی باشد و نه خیلی تخصصی. چرا که اگر خیلی عمومی باشد ممکن است سریع در جستجو بالا بیایید ولی نرخ بازگشت شما هم زیاد می‌شود و نرخ تبدیل بازدیدکننده به سرنخ فروش شما پایین می­آید. از طرفی هم اگر خیلی تخصصی باشد با جستجو های کمتری پیدا خواهید شد و افراد کمتری با این عنوان به دنبال شما می­گردند.

انتخاب کلید واژه هدفمند

عنوان نوشته وبلاگ شما برای رتبه بندی جستجو بسیار مهم است. یک عنوان خوب باعث می شود که مقاله شما بیشتر در جستجو های مرتبط نمایش داده شود. مهمتر از همه، یک عنوان تاثیرگذار باعث می شود کاربران هنگام جستجو بر روی مقاله شما کلیک کنند. شما می توانید عنوان مقاله خود را با استفاده از کلمات کلیدی اصلی بنویسید.

دقت کنید متنی بنویسید که نه خیلی ساده و نه خیلی پر از اصطلاحات تخصصی باشد. به دنبال ایده های تولید محتوا می گردید؟ در جای درستی هستید! بسیاری از موارد مطرح شده درباره سئو محتوا با بسیاری از جنبه‌های دیگر سئو همپوشانی دارد. بعنوان مثال بحث انتخاب لینکهای داخلی از موارد سئو تکنیکال است. سئو محتوا یکی از آسانترین جنبه‌های سئو است و یادگیری آن زمان زیادی از شما نخواهد گرفت.

لینک‌های داخلی یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو داخلی هستند که کمک بسیار زیادی به مخاطبان برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و موتورهای جستجوی برای ایندکس آنان می‌کند. یکی از جنبه های استراتژی سئوی محتوا موفق، کپی رایتینگ است. مهمترین چیز این است که شما باید مقالاتی بنویسید که خواندن آنها جذاب باشد و باعث شود مخاطبان شما تمایل به ماندن در وب سایت شما داشته باشند.

فرایند کار به این صورت است که ابتدا یک جلسه مشاوره حضوری یا تلفنی رایگان با شما تنظیم می کنیم. در این جلسه متناسب با حوزه کاری تان و نوع محتوایی که می خواهید صحبت می کنیم. پس از این تصمیم گیری می کنید و در صورت رضایت به ثبت سفارش تولید محتوای سئو شده می پردازید. ما پس از نشتن اولین محتوا، آن را برای شما ارسال می کنیم تا اصلاحات مدنظرتان را به ما بگویید. این شامل تمام جنبه های نوشتن و ساختار محتوا در وب سایت شما می شود. گوگل نیز مانند بازدیدکنندگان، متن وب سایت شما را می خواند و اسکن می کند.