سئو محتوا: با آموزش محتوای سئو شده، در گوگل پادشاهی کن! ویکی دمی

“اطلاعات مفید و با کیفیت بالا، که داستانی را به شیوه ای مرتبط با زمینه با هدف ایجاد یک احساس یا تعامل منتقل می کند. محتوایی که به صورت زنده یا ناهمزمان ارائه می‌شود، می‌تواند با استفاده از قالب‌های مختلف از جمله متن، تصویر، ویدئو، صدا و یا غیره بیان شود. در مورد سئو فروشگاهی چطور باید عمل شه؟ ایا تحقیق کلمه کلیدی به همان میزان میتونه تاثیر گذار باشه؟ ممنون میشم اگر مطلبی در این باره ارائه کردید عنوانش رو برام بنویسید.

  • رتبه بندی های بالا و برتر به معنای ترافیک یا بازدید بیشتر خواهد بود.
  • مطمئن شوید که تصاویر و سایر فایل‌های رسانه‌ای‌تان عملکرد محتوا را کند نمی‌کنند.
  • تا بدین مرحله، بارها از هدف جلب رضایت کاربر در افزایش ترافیک سایت و پذیرش گوگل سخن گفتیم.
  • این اولین و بزرگترین قدم برای داشتن مشتریان وفادار و رسیدن به اهداف کسب و کارتان است.

مثلا سایت ما روی بیش از ۱۰۰۰۰ کلیدواژه صفحه اول گوگل هست. دیگه تمرکز روی کلمه کلیدی معنی نداره و باید روی مفهوم کلیدی کار کرد. اول اینکه کیفیت ویدیوها باید بالا باشد و در عین حال حجم آن ها را تا حد امکان پایین بیاورید. برای کاهش حجم ویدیوها بدون افت کیفیت نرم افزار Handbrake بهترین گزینه است. در تگ آلت تصاویر حتما از عبارات کلیدی مرتبط استفاده کنید. در آخر برای جذاب تر شدن محتواتون بهتر است از یک سری المان های زیبایی که مربوط به قالب سایت تان می شود استفاده کنید.

استفاده از لیست های عددی یا نقطه ای

این قاعده سیگنال رتبه بندی است که مسئله اعتبار و تجربه کاربر را در بر می گیرد. اینها فهرست انواع اصلی محتوا سئو بودند که معرفی شد اما این لیست بی انتها است و می تواند موارد بیشتری را در بر گیرد. در قسمت کامنت لطفاً به موارد دیگری که به نظرتان می تواند در این فهرست قرار گیرد اشاره کنید. برای انتشار منظم و متناسب موضوعات خود در سایت برنامه راه تنظیم کنید. گوگل سایت‌های که فعالیت مستمر ندارند، به شکلی جدی بررسی نکرده و در نتیجه رتبه پایین‌تری به آن‌ها تخصیص می‌دهد.

لینک به بیرون

چون هنوز تقاضایی وجود ندارد که کسب و کارها برای تصاحب سهم بیشتری از آن، با یکدیگر رقابت کنند. اقیانوس آبی معمولا در حوزه کسب و کار اینترنتی به کار میرود. زامبی پیج به صفحاتی از سایت شما هستند که هیچ ترافیکی ندارند. در اینجا گوگل برای اینکه بفهمد منظور صفحه حیوان شیر است نه شیر خوراکی از lsi ها کمک میگیرد. من حدود سه سال میشه که مشغول نوشتن محتوا برای سایت‌های مختلف هستم اما به تازگی مطالب شما رو دیدم و مطالعه کردم. مخاطب می‌خواهید؟ این روزها همه مخاطب می‌خواهند اما به دست آوردن آن چگونه ممکن است؟ فراموش نکنید یکی از اصلی‌ترین…

توئیتر، فیسبوک، وبینارها و کانال‌های بحث و گفتگو همگی از این دست‌اند. وقتی در مورد موضوعی صحبت می‌شود، می‌توانید زبان به کار گرفته شده توسط مخاطبان آن موضوع را شناسایی کنید و در مطالب خود استفاده کنید. استفاده از جملات کوتاه و واضح و پاراگراف‌های کوتاه به قابلیت خوانش محتوا کمک شایانی می‌کند.