سئوی محتوا چیه؟ چطور محتوای سئو شده تولید کنیم؟ همیار وب

اگر سایت مورد نظر در حوزه روش‌ها و ابزارهای فروش در فضای مجازی فعالیت می‌کند، بدون شک این موضوع به یک صفحه بنیادی نیاز دارد. اما اگر سایت در حوزه فروش (به صورت کلی) فعالیت می‌کند، آنگاه این موضوع به یک محتوای فرعی تبدیل خواهد شد. تحقیق کلمات کلیدی فرآیندی چند مرحله‌ای است که باید برای تهیه لیست کلمات و عباراتی که برای شما مهم است انجام شود. این لیست در واقع شامل کلماتی است که کسب رتبه در آنها در گوگل منجر به افزایش بازدید و افزایش فروش سایت شما خواهد شد. محتوای تولید شده در بازاریابی محتوا در کانال های مختلفی منتشر می‌شود.

در نوشتن محتوا استفاده صحیح از URL یکی دیگر از اصل های گوگل میباشد . ترجیحا از URL های کوتاه استفاده کنید.طولانی بودن ادرس شما باعث میشود موتور جستجو محتوای شما را دیر تر پیدا میکند. در سئو کردن محتوا خود یک کلمه کلیدی انتخاب کنید و از آن چند بار استفاده کنید. تعداد کلمات یک محتوای سئو شده هر چقدر بیشتر باشد بهتر است. یکی از بخش های جدیدی که به سرچ کنسول اضافه شده است، بخش گوگل دیسکاور است.

  • با توجه به اینکه چگالی کلمه کلیدی مجاز از نظر سئو بین 0.5 الی 2.5 درصد از کل متن است، لذا برای یک محتوای 1000 کلمه ای میتوان حداقل 5 و حداکثر 25 بار از کلمه کلیدی اصلی استفاده کرد.
  • توانایی گوگل در تمایز قائل شدن بین کلمات جستجو شده را جستجوی معنایی می‌نامند.
  • این عناصر علاوه بر اینکه ظاهر منسجم‌تری برای محتوای شما به ارمغان می‌آورند، در طبقه‌بندی موضوعات متن نیز موثر واقع می‌شوند.
  • اگر سایت مورد نظر در حوزه روش‌ها و ابزارهای فروش در فضای مجازی فعالیت می‌کند، بدون شک این موضوع به یک صفحه بنیادی نیاز دارد.

بهترین موتور جستجو برای سئو و بهینه سازی و افزایش ترافیک چیه… احتمالاً تابه‌حال بارها در نتایج جستجو سایت‌هایی را دیده‌اید که دارای ستاره هستند و بقیه نیستند. این‌یک نوع از کدهای نشانه‌گذاری اسکیما است که به درک گوگل از محتوای شما کمک زیادی می‌کند. علاوه بر آن کلمات کلیدی LSI کمک می کند نه فقط برای کلمات کلیدی مورد نظر خود… بلکه برای کلمات کلیدی مرتبط نیز رتبه بگیرید. پس نوشتن محتوایی که یک آموزش کامل درباره طرز تهیه مربای آلبالو است می تواند رتبه خوبی در نتایج بگیرد.

فعالیت های هوشمندانه سئو باعث بهبود رتبه بندی محتوای شما در صفحات نتیجه موتورهای جستجو همچون گوگل خواهد شد. رتبه بندی های بالا و برتر به معنای ترافیک یا بازدید بیشتر خواهد بود. لینک‌گذاری داخلی برای گذار میان صفحات اساسی وبسایت خودتان یک ضرورت است.

اگر کاربران سایت شما را دوست داشته باشند، آن وقت گوگل نیز سایتتان را دوست خواهد داشت و به آن مقام و رتبه می دهد. داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وب سایت، برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری شما و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی ما شرح داده می شود مورد استفاده قرار می گیرد. آقا من یه سایتی جدید طراحی کردم با ی قالب و صفحه ساز خوب. به ظاهر هم همه چیز اوکیه، ولی حتی بعد از انتشار بیشتر از 10 تا مقاله، هنوز یکی از مقالاتشم ایندکس نشده. البته که از آنجایی بروزرسانی محتوا بخش بسیار مهمی در سئو محتوا است ، این مطلب دائما بروزخواهد شد و موارد بیشتری در آن قرار میگیرد. برای این کار شما باید یک تحقیقات کلمات کلیدی بر روی لانگ تیل کیورد ها انجام دهید.

در این بخش، تمام نکته‌های طلایی برای سئو محتوا را خواهید آموخت. محتواهای ویدیویی نیز همچون دیگر محتواها، تاثیر مثبتی در سئو سایت دارند و از این جهت از محبوبیت بالایی برخورداند که پیام را به صورت مستقیم­تر و واضح­تر به مخاطب هدف می­رسانند. البته باید توجه داشت که محتواهای ویدیویی با توجه به اهمیت بالایی که دارند، باید کیفیت قابل قبولی نیز داشته باشند که موجب هدر رفتن زمان کاربر و همچنین از دست دادن توجه موتورهای جستجو نشوند. محتوا مهم ترین بخش بازاریابی در فضای مجازی می باشد و تولید کردن یک محتوای به صورت بهینه شده تخصصی است که تمامی کسب و کار هایی که در عرصه رقابتی حضور دارند به اون نیاز دارند. بیش از 40 هزار کلمه در هر ثانیه در گوگل سرچ می‎شود و این نشان دهنده پتانسیل بالای بستر اینترنت در کسب درآمد از این طریق است.

۲- کپی؛ خیانتی نابخشودنی در نگارش محتوا

لینک داخلی یک راه عالی برای ایجاد یک رابطه متنی بین پست های جدید و قدیمی شما است. همچنین این امکان را می دهد تا ارزش لینک مربوطه را به مقالات قدیمی تر خود انتقال دهید. ایجاد لینک داخلی، این اطمینان را به شما می دهد که مقالات قدیمی تر شما بازدیدکنندگان جدید بیشتری را دریافت کند.

گام چهارم تولید محتوای سئو شده: بررسی استفاده از کلمات کلیدی

نکته دیگری که آموزش سئو محتوا باید به آن توجه کرد، این است که پس ازپس از آماده شدن محتوایتان بايد عنوان را آزمايش، اصلاح و بهينه كنيد. هر موضوعى ارزش به اشتراک گذاشته شدن را ندارد، اين عمل همچنان يك عامل كيفى مكمل محسوب ميشود. تنها كافيست بهBuzzSumoسرى بزنيد و كلمه ى كليديتان را وارد كنيد و ببينيد كه تعداد پست ها در مورد کلمه کلیدی مورد نظرتان چقدر است. بطور مثال، شما ميخواهيد “سئو محتوا” را به عنوان كليدواژه انتخاب كنيد. از قبل مقرر كرده ايد كه حجم جستجوى نسبتاً خوبی هم دارد؛ اما ميخواهيد در كيفيت دادن به آن، بيشتر پيش برويد. کافی است عبارت كليدى را كپى كنيد و عملكرد آن را در هر وبسايتى كه خواستيد ببينيد.

صفحاتی با محتوای 200 صفحه، صفحات 404، صفحات بسیار قدیمی، محتواهای سئو نشده و… جزء زامبی پیج محسوب می­شوند. از آنجا که محتوای طولانی، عمیق و به طور معمول گسترده تر است، نوشتن آن می تواند به زمان و منابع بیشتری نیز نیاز داشته باشد. اگرچه بدون محتوای طولانی می توان به موفقیت دست یافت ، اما بدون شک مزایای زیادی از این نوع مطالب ناشی می شود. برخی از این مزایا شامل بهبود SEO ، بیشتر دیده شدن ، نرخ تبدیل بیشتر ، افزایش شهرت یک شرکت به عنوان یک رهبر فکر بازار است. طول محتوا یکی ازفاکتور های تعیین کننده موفقیت در سئو است. پاسخ دقیقی برای طولانی بودن محتوا به عنوان یک مزیت برای سئو وجود ندارد ، اما باید به تمام سوالات مربوط به کاربر در مورد درخواست جستجوی خاص پاسخ دهد.

یکی از مهمترین مراحل سئوی داخلی، تولید و انتشار محتوای سئو شده و بهینه در سایت است. محتوای سئو شده دقیقا همان چیزیست که باعث می شود سایت ما ترافیک بالایی را بتواند از گوگل دریافت کند. ما با محتوایی که تولید می کنیم علاوه بر اینکه رضایت مخاطبان مان را جلب می کنیم باید کاری کنیم که در گوگل هم رتبه خوبی بگیرد.