سئوی محتوا چیه؟ چطور محتوای سئو شده تولید کنیم؟ همیار وب

در واقع برای سنجش سختی کلمه کلیدی باید “تمام” سئو سایت رقیب رو بررسی کنید که قطعا تمام توضیحش در یک محتوا نمیگنجد. وقتی با عبارات long tail رتبه میگیرید و کاربران از محتوای شما رضایت داشته باشند، با کلمات کلیدی کوتاه هم میتوانید راحت‌تر رتبه بگیرید. چون که قاعدتا کلمه “سئو” از “آموزش سئو محتوا” کمتر سرچ میشود. محتوایی است که بصورت طبیعی از کلمات کلیدی و انواع آن در محتوا استفاده کرده است. نیاز به فکر کردن بیش از حد در این مورد نیست برای اینکه از کلمات کلیدی استفاده کنید می‌توانید از مترادف‌ها، مخفف‌ها و جمع کلمات کلیدی مورد نظر خود مثل یک انسان عادی استفاده کنید. محتوایی است که به سرعت بتوان آن را به صورت اجمالی مورد بررسی قرار داد.

  • همینطور مقالات مرتبط و اشاره به آن ها در بین پاراگراف ها و در انتهای صفحه نیز جزء لینک های داخلی در صفحه محسوب می شوند.
  • سئو محتوا یکی از بهترین راه‌ها برای به دست آوردن ترافیک هدفمند و مفید برای وب‌سایت شما است که می‌تواند به‌تنهایی باعث به دست آوردن سود بسیار زیادی برای شما شود.
  • پس به صورت جداگانه در مورد تحقیقات کلمات کلیدی ، روش های مختلف آن + یک تمرین عملی خواهیم پرداخت.

خلاصه، باید اطمینان پیدا کنید هنگامی‌که محتوا از طریق پلتفرم‌ها اشتراک‌گذاری می‌شود، عالی به‌نظر می‌رسد. از برچسب‌های درست استفاده کنید تا مشکل رایجی که در آن تصویر یا عنوانی به‌اشتباه در اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی نمایش می‌یابد، پیش نیاید. از سویی دیگر هم اشتراک‌گذاری بیشتر مطلب شما موجب افزایش احتمال جذب لینک خارجی خواهد شد. هیچ قانون مشخصی وجود ندارد؛ اما روی هر چیزی لینک ندهید (و مسلما فقط کلمات کلیدی نیستند که می‌توان به آنها لینک داد و اجبارا هم نباید به آنها لینک داد). به جایی که واقعا با محتوا ارتباط معنایی دارد و به صفحه هدف ارزش بیشتری می‌دهد لینک بدهید.

دسته: آموزش سئو محتوا

یعنی به جای اینکه همیشه سعی کنیم محتواهایی را تولید و سئو کنیم که رقابت شدیدی در سئو آنها وجود دارد ، به تولید محتوا بر روی عبارات کلیدی تمرکز میکنیم که رقابت چندانی روی آنها وجود ندارد. هیچ کس آنها را نمیخواند ، هیچ ترافیکی از صفحه نتایج سرچ گوگل ندارند و هبچ ترافیکی از صفحات دیگر سایت شما هم به آنها منتقل نمیشود. گوگل صفحه را بررسی میکند و وقتی که در آن صفحه عبارت هایی مثل کلسیم، نوشنیدن و … را میبیند متوجه میشود که این یک صفحه در مورد شیر خوراکی است و با عبارت های مرتبط به شما رتبه میدهد. برای مثال ما در این مقاله قصد داریم با عبارت “سئو محتوا” رتبه بگیریم. برای مثال به طور کلی ما قصد داریم با کلمه کلیدی “سئو” در گوگل رتبه بگیریم.

خدمات تولید محتوا

هنگامی که محتوای خود را ساختار می دهید، می توانید بدون هیچ زمانی برای سازماندهی افکار خود، روی هر قسمت جداگانه کار کنید. به نظرم آینده سئوی محتوا نوشتن برای مخاطب است و بیشتر باید مفهومی نوشتن و استفاده از عبارات و جملات عامیانه را به کار گرفت. چون گوگل دیگه یه ربات معمولی نیست و الان خیلی هوشمند شده. ما یک کلمه کلیدی اصلی داریم و حالا باید یک سری از عبارات طولانی تر و چند بخشی که مرتبط به کلمه کلیدی اصلی مان است را هم پیدا کنیم.

عکس با alt کلمه کلیدی خیلی مهمه حتما از عکس در محتوا استفاده کنین ویدیو هم واقعا تاثیر بالایی در سئو داره. موتورهای جستجو به طور کلی در تجزیه و تحلیل و درک محتوای متنی صفحات وب خوب هستند، اما موتورهای جستجو با شکل‌های دیگر محتوا مانند عکس ها، ویدئو ها و کلیپ های صوتی با مشکل مواجه‌اند. یکی از راه‌های ساده، استفاده از متن برای توصیف المان غیر متنی در اطراف آن است. نکته اصلی دقیقاً در شناسایی درست این کلید واژه­‌ها، عبارت­‌های کلیدی و… محتوایی است که برای رتبه گرفتن در موتورهای جستجو نوشته شده است. که معمولا این محتوای نوشته شده برایسئو دررابطه با یک کلمه کلیدی خاص بهینه شده است.