جواهری سُروری سفارش به صورت حضوری و اینترنتی | hsaatchi

جواهری سُروری سفارش به صورت حضوری و اینترنتی | hsaatchi

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار طلای ساعتچی هستند. محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند . اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است. دست سازه هایی با کمترین اجرت ممکن و بالاترین کیفیت قابل ارایه و ضمانت اصالت عیار، تعهد من به شماست. برای مشاهده نمونه کارهای تولید تیزر تبلیغاتی می‌توانید به صفحه نمونه کارها مراجعه کنید.

  • هشتمین نمایشگاه طلا 28 بهمن 94 با حضور 150 شرکت ایرانی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد بود روز 30 بهمن به کار خود پایان داد.
  • سرویس‌های طلا جزو ثابت بسیاری از مراسمات ازدواج هستند و می‌تواند تبدیل به جزو جدانشدنی کلکسیون جواهرات یک زن شوند.
  • برای مشاهده نمونه کارهای تولید تیزر تبلیغاتی می‌توانید به صفحه نمونه کارها مراجعه کنید.
  • سرویس های طلا از سرویس سبک و ظریف تا سرویس های سنگین و ضخیم موجود هستند و با توجه به نوع استایل و بودجه مدنظر خود برای سرویس طلا می توانید اقدام به خرید سرویس طلا با ویژگی های مد نظر خود کنید.

جواهری سُروری تمامی خدمات خود را برای جلب رضایت شما همراهان عزیز انجام میدهد. کیفیت بالای محصولات و خدمات پس از فروش متنوع موجب گشته است تا در طی سال ها فعالیت، آرامش خاطر و خشنودی را برای شما و عزیزان تان به ارمغان آورد. سرویس طلای ورساچه سبدی از متنوع‌ترین جواهرات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آدرس : تهران میدان امام حسین(ع) ابتدای خیابان 17 شهریور روبه روی داروخانه پرچم جواهری ایرانیان “زرشاپ” پلاک 1849

انگشتر طلا از ایام گذشته تاکنون جایگاه خاصی در میان مردم داشته است. در دوران باستان نیز از انگشتر به عنوان مُهر یا نمایش قدرت استفاده می‌شده است. این نوع زیورآلات در بیشتر کشورها به‌عنوان تعهد و ازدواج مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید انگشتر طلابا اهداف و سلیقه‌های شخصی مختلفی خریداری می‌شود که البته متناسب با آن نوع عیار،‌ طرح و وزن انگشتر طرح‌های آن می‌تواند متفاوت باشد. برای نمونه بدون شک یک عروس جوان،‌ انگشتر دخترانه ظریف بیشتر انتخاب می‌کند و یک دختر نوجوان در جستجوی انگشتر فانتزی یا انگشتر دخترانه است، اما یک خانم مسن‌تر، انگشتر درشت‌ را انتخاب می‌کند.

انگشتر طلای 18 عیار دیاموند دوطرفه زرد کد19

© استفاده از مطالب سریع آسان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است. برای این که بتونیم کار شما رو خوب انجام بدیم، باید بتونیم نکات مد نظر شما رو خوب گوش کنیم. افتخار می کنیم که در طی چند سال فعالیت توانسته ایم رضایت همه مشتریان خود را جلب کنیم. ما در استودیو تبلیغاتی انعکاس خدمات گرافیکی مثل طراحی بروشور، کاتالوگ و پوستر تبلیغاتی را نیز انجام می‌دهیم. برند شنل یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای دنیای مد و استایل است که همه ما آن را به خوبی می‌شناسیم، لوگوی نمادین این نام تجاری ” C ” های متصل به … حلقه نمره حلقه ها تنها ابزارهایی هستند که با مردم سروکار دارند .هر روز انگشت‌های مختلف آدمارو لمس میکنن، اونا پر…