بهترین سئو سفارش سئو سایت تضمینی خدمات سئو وب سایت متخصص سئو کار حرفه ای قیمت هزینه سئوی سایت شرکت انجام سئو چیست

سئو فرآیندی بی پایان و تکرار پذیر است که با تحلیل و بررسی کلمات هدف و آنالیز رقبا آغاز میشود. بر همین اساس استراتژی سئو تدوین شده و برنامه دقیقی برای پیاده سازی آن در نظر میگیریم و در نهایت مطابق با همین برنامه فرآیند تولید محتوا و لینک سازی را انجام میدهیم. در واقع کلمات کلیدی همان عباراتیست که کاربران اینترنتی برای دست یابی به محتوای وب سایت ها استفاده میکنند. مهندسین ما در سه سوت وب قادر به بهینه سازی سایت برای سئوی تکنیکال به صورت حرفه ای می باشد.

  • Unique Visitor یک بروزر است که در طول یک مدت زمان خاص، چندین بار از یک وبسایت بازدید کند.
  • با استفاده از روش‌های بالا می‌توانیم موضوعات مرتبطی را پیدا کنیم.
  • ضمن اینکه طراحی رسپانسیو باعث می‌شود محتوای صفحه در نمایش دسکتاپ و موبایل یکی باشند.
  • شامل روش‌هایی است که در خارج از سایت بکار گرفته می‌شود تا پس از بکارگیری قانون‌های سئو داخلی به ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو کمک کند.

الکسا یک سیستم رتبه بندی جهانی مبتنی بر داده های ترافیک سایت دارد (که البته اصلا دقیق نیست) اما می تواند به عنوان ابزار تجزیه و تحلیل آماری نیز استفاده شود. Alexa یک نرم افزار یا اپلیکیشن خاص نیست، بلکه یک سایت است که با توجه به معیارهای متفاوت، سایت های دیگر را رتبه بندی می کند. رتبه الکسا به شما امکان می دهد عملکرد سایت خود را نسبت به سایت های دیگر ارزیابی کنید. همچنین با استفاده از ابزار الکسا می توانید میزان ترافیک سایت خود را بسنجید، کلمات کلیدی مورد استفاده رقبا را بشناسید و رفتار کاربران، نوع فعالیت آن ها و عملکرد رقبا را زیر نظر بگیرید. گوگل (و دیگر موتورهای جستجو) به لینک های سایت های دیگر به عنوان «رای اعتماد» نگاه می کنند. این آرا به آن ها کمک می کند تا تشخیص دهند که کدام صفحه در یک موضوع معین (از میان هزاران مورد مشابه) شایسته رتبه بندی در بالای نتایج جستجو است.

حال، تعیین این که چه افرادی وارد وب سایت شما شوند امری است کاملا نسبی و وابسته به تصمیم و استراتژی خودتان. این شمایید که تعریف می‌کنید چه افرادی و با چه هدفی وارد وب سایتتان شده و از خدمات و محصولات سایتتان بهره ببرند. اگر کسب و کار شما کوچک است و تازه می خواهید کار خود را شروع نمایید بهتر است روی کلمات کلیدی طولانی تمرکز داشته باشید. زیرا رقابت روی این کلمات معمولا کمتر است و براحتی می توانید در موتورهای جستجو جایگاه کسب نمایید. به طور کلی پیشنهاد می شود برای وب سایت خود ترکیبی از کلمات کلیدی Seed و طولانی انتخاب نمایید.

بعد از این بروز رسانی گوگل، سایت‌هایی که با استفاده از لینک‌های Sitewide قصد سئو‌ی کلاه سیاه داشتند، پنالتی شدند و امروزه دیگر شاهد چنین لینک سازی‌هایی نخواهیم بود. امتیاز Page Authority نیز با عددی بین 1 تا 100 مشخص می‌شود و هر‌چه این امتیاز به 100 نزدیک‌تر باشد، نشان‌دهنده این است که آن صفحه توانایی بیشتری در گرفتن رتبه در موتور‌های جستجو دارد. اعتبار صفحه با در‌نظر گرفتن فاکتور‌ها و معیار‌های متعددی مشخص می‌شود.

سئوی سایت در گوگل چقدر زمانبر می برد؟

با این کار شما می توانید عملکرد وب سایت خود در دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه را مقایسه کنید و در مورد بهینه سازی بیشتر سایت خود، گام های مناسبی بردارید. مرحله بعدی ارتباط از طریق ایمیل با صاحبین وب سایت ها است. در این مرحله می توانید با صاحبان وب سایت برای جایگزینی بک لینک رقیب خود (این کار به عنوان تکنیک آسمان خراش شناخته می شود) با بک لینک شما یا افزودن لینک شما به عنوان یک منبع اضافی مکاتبه کنید. در یک دنیای ایده آل، تنها چیزی که برای کسب بک لینک های با کیفیت نیاز دارید، ایجاد محتوای عالی است.

Page Authority چیست و چه تفاوتی با Domain Authority دارد؟

همچنین دقت کنید که در بین انکر تکست ها تنوع خوبی وجود داشته باشد. اگر 90% بک لینک های سایت فالو باشد، این بدین معنیست که یک جای کار می لنگد و نشان از تلاش شما برای فریب گوگل خواهد داشت. فاکتور های زیادی در رتبه وب سایت وجود دارند که در برخی از آنها شما قادر به کنترل و مدیریت آنها نیستید.

غیر از قدرت دامنه که مربوط دامنه کلی سایت میباشد و به صورت تخصصی صفحه ایندکس سایت را هدف قرار میدهد قدرت صفحه نیز معیاری برای سنج محتوا وصفحات سایت است. وبسایت های تقریبا معتبر زیادی برای سنجش و بررسی وبسایت های مختلف وجود دارد. این وبسایت بر اساس الگوریتم خود برای سایت های مختلف بر اساس بررسی و سنجش یک سایت اماری را تولید میکند. این روش نیز باعث بیشتر دیده شدن سایت شما به کاربران بیشتری خواهد شد که البته به دلیل داشتن هزینه های سرسام اور بیشتر شرکت های تجاری با درامد بسیار بالا قابلیت اجرای گسترده ان را خواهند داشت.

کاربران و موتور‌های جستجو عاشق محتوا‌های پیدا‌شدنی و به خوبی طبقه بندی شده‌اند. بنابر‌این، وبسایت شما باید ساختاری واضح و شفاف داشته باشد. استفاده بیش از اندازه از تکنیک‌های بهینه سازی سایت برای گرفتن رتبه بهتر در موتور‌های جستجو بطوریکه به کیفیت وب سایت لطمه بزند را اصطلاحا Over Optimization یا بهینه سازی بیش از حد می‌گویند. CSS مخفف عبارت و زبانی برای ایجاد تغییرات در اسنادی است که به زبان‌های نشانه گذاری (مثل HTML) نوشته شده اند. HTML را بعنوان اسلکت و استخوان‌بندی یک سازه و CSS را بعنوان اجزایی برای زیبا سازی ظاهری آن در‌نظر بگیرید.

اغلب زمانی اتفاق می‌افتد که صاحب سایت، صفحه‌ای را حذف کرده و با استفاده از Redirect قصد دارد تا بازدید کنندگان و کرالر‌ها موتور‌های جستجو را به صفحه مرتبط دیگری راهنمایی کند. وب سایت‌ها ساختار عوض می‌کنند، صفحاتی را حذف می‌کنند و یا از دامنه‌ای به دامنه دیگری منتقل می‌شوند. در این مواقع، بکار بردن درست و به جا‌ی Redirect ها برای جلوگیری از افت رتبه و نیز کمک به موتور‌های جستجو برای درک بهتر این تغییرات، امری حیاتی به شمار می‌رود. موتورهای جستجو به دنبال ارائه بهترین خدمات به کاربرانشان هستند. به عبارتی موتورهای جستجو به دنبال ارائه نتایجی در صفحات جستجو هستند که علاوه بر داشتن بهترین کیفیت، مرتبط‌ترین محتوا به چیزی باشد که شخص جستجو کننده به دنبال آن است. ارزش بک لینک ها به مرور زمان طبق بسیاری از نظر سنجی های انجام شده در حال کاهش است و امروزه گوگل جهت رنکینگ فاکتورهای مختلفی نظیر UX و UI را نیز بررسی می کند و در این حوزه بسیار هوشمند عمل می کند.