اصول سئو برای تولید محتوای بهینه شده یکتانت

محتوا یکی از مهمترین بخش ها در موفقیت سئو سایت می باشد به طوری که گوگل اعلام کرد محتوا یکی از 3 فاکتور برتر گوگل برای رتبه بندی سایت ها می‌باشد. نوشتن محتوای مناسب برای سئو صرفاً به معنای به کار بردن کلمه کلیدی در متن نیست. بلکه شما باید هدف کاربر از جستجویی که انجام داده را درک کنید و سعی کنید مطابق با آن، نیاز او را برآورده کنید. یکی از اصول سئو در نویسندگی این است که محتوای شما پاسخ‌گوی مسائل و مشکلات کاربر باشد. اگر می‌خواهید راجع به تولید محتوای سئو شده (سئوی محتوا) بیشتر بدانید، پیشنهاد ما این است که حتما این ویدئو را تماشا کنید.

  • دیگه تمرکز روی کلمه کلیدی معنی نداره و باید روی مفهوم کلیدی کار کرد.
  • این تکنیک هم برای سئو محتوا موثر خواهد بود و هم برای ماندن کاربر در صفحه.
  • در ادامه­ی آموزش تولید محتوا هنگامی که موضوع و کلمات کلیدی خود را پیدا کردید، ساختار محتوای خود را ترسیم کنید و یک جریان منطقی طراحی کنید.
  • یعنی شما باید در آن از کلیدواژه چند کلمه‌ای استفاده کنید تا گوگل و مخاطب کاملاً از محتوای آن مطلب آگاه باشند.

همه ما می دانیم تحقیق کلمات کلیدی در مرحله تدوین استراتژی سئو سایت انجام می شود. سئو یابهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو فرآیند بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی کاربران در موتورهای جستجو است. هرچه اصول سئو در یک سایت بهتر رعایت شده باشد، میزان بازدید از آن وب سایت افزایش خواهد یافت.

سپس دو تا سه ماه پس از انتشار، عملکرد پست را بررسی می­کنید و متوجه می­شوید که کسی آن را ندیده است و قطعا بازخوردی هم ثبت نشده­است. دلیل این اتفاق چیست؟ کلمات کلیدی که شما استفاده کرده­اید حجم جستجوی کمی دارند یا اصلاً وجود ندارد. از ساختار سرفصل و هدینگ­های منسجمی استفاده نکرده‌اید، بنابراین ربات‌های Google برای درک مقاله شما مشکل داشته‌اند. یکی از مهم ترین اصول و موارد سئو نوشتن محتوا یا تولید محتوای متنی تصویری و ویدئویی است. در این مقاله قصد داریم به شما نحوه نوشتن یک مقاله با رعایت استاندرد های سئو را آموزش دهیم.

مترادفات معنایی را برای کلمات کلیدی اصلی خود پیدا کنید.

شما ميتوانيد از داستان هايي كه دوستانتان يا مشتريانتان و يا حتي رقبا و هركس ديگري كه برايتان تعريف كرده استفاده كنيد. هر داستان مرتبطي، مي تواند سئو محتوايتان را تقويت كند و باعث تاثيرگذاري بيشترش بشود. داستان هاي مربوط به محتوا، باعث ميشوند كه محتوا به نظر جذاب تر بيايد. اين داستان ها همچنين يك ابزار قدرتمند براي آموزش و متقاعد كردن مخاطب هستند. اين بدان معني است که باید همه ي تجربه های خود، در رابطه با پروژه اي كه دارید روی كار آن کا می کنید را روي هم بگذاريد. اگر انسان زنده هستيد پس در ذهنتان داستان هم براي تعريف كردن داريد!

استفاده از لینک های خروجی :

ولی ما نیاز داریم که عنوان رو علاوه بر اصول سئو جذاب هم کنیم . سعی کنید متن رو طبیعی بنویسید اینکه چند بار کلمه تکرار بشه مهم نیست. فقط مهمه که تو قسمت های مهم صفحه مثل عنوان و متن جایگزین تصویر و زیر عنوان‌ها بیاد.

در صورتی که محتوای سایت مرتبط با عنوان آن نباشد و یا در صورت مرتبط بودن بسیار سطحی و به درد نخور باشد، موتور های جستجو رتبه ای برای آن قائل نمی شوند. بازاریابی محتوا یکی از اصلی ترین تفاوت ها در بین برند های مختلف است. اما یک استراتژی محتوا باید از کلمات کلیدی هدفمند و مورد علاقهٔ کاربراستفاده کند.

سؤالات متداول محتوای سئو شده

صفحاتی که در حال حاضر رتبهٔ آنها برای کلمات کلیدی مورد نظر خوب است را مورد بررسی قرار دهید و از خودتان بپرسید که آیا محتوایتان بهتر از محتوای این صفحات است یا خیر. برخی عوامل و فاکتورهای ذکر شده مرزهای گاها نامشخصی دارند. مثلا طول مقاله و پوشش موضوع، عواملی هستند که به گوگل نشان می‌دهند که با یک محتوای جامع و با کیفیت روبرو هستند. اما اگر بخواهیم صرفا با قصد افزایش طول مقاله و جلب نظر موتورهای جستجو، مطالب بی‌کیفیت و نامرتبط به محتوا اضافه کنیم، در نهایت بازخوردهای منفی کاربران منجر به از دست دادن رتبه خواهد شد. محتوا، دریچه‌ای است که ارتباط میان کاربران و وب‌سایت‌ها را امکان‌پذیر می‌کند. اما این فرصت آشنایی، تنها زمانی پدیدار می‌شود که محتوای ما با استفاده از اصول سئو محتوا در صفحه نتایج گوگل بدرخشد.