آموزش سئو محتوا سطح مبتدی تا تخصصی کاملا تست شده و 100% تضمینی

هم چنین باید از عنوان ها و زیرمجموعه ها برای استفاده از این کلمات کلیدی استفاده کنید و سعی کنید تا آنجا که می توانید زمینه موضوع مقاله را پوشش دهید. خوانایی یکی از عوامل مهم در بهینه سازی موتورهای جستجو است. مقالاتی که خواندن آن ها آسان تر است اغلب رتبه بالاتری دارند نسبت به مقالاتی که کاربر پسند نیستند. می توانید با استفاده از جملات کوتاه، پاراگراف های کوچکتر، علائم نقطه گذاری، عنوان ها و لیست ها، قابلیت خوانایی را بهبود بخشد. در مرحله بهینه سازی محتوا مهم‌ترین کار، قرار دادن پیام بازاریابی است.

  • در این صفحه ابتدا ۳ ویدیو آموزش سئو محتوا را مشاهده می‌فرمایید و سپس به معرفی اجزای مختلف این مبحث پرداخته‌ایم.
  • اضافه کردن کلمات کلیدی اضافه برای موتورهای جستجو که برای کاربران نامفهوم.
  • اینکه چه تعداد از کلمه کلیدی در محتوا استفاده شود و این تعداد در چه فضاهایی و در چه ساختارهایی استفاده شود، نکته اصلی تولید محتوای سئو شده است.

برای خودکارسازی این فرآیند، از ابزار حساب­رسی محتوا استفاده کنید، که به شما امکان می‌دهد مقالاتی را که نیاز به بازنویسی، حذف یا به‌روزرسانی دارند شناسایی کنید. نوشتن محتوای بهینه شده برای سئو که موتورهای جستجو و خوانندگان را به طور یکسان تحت تاثیر قرار می‌دهد امری دشوار است. شما به صبر و حوصله برای تحقیق در مورد موضوعاتی که مخاطبان شما مرتبط‌ترین آنها را پیدا خواهند کرد، به دانش فنی برای جستجوی کلمات کلیدی مناسب و مهارت‌های نوشتاری برای تولید محتوای ارزشمند نیاز دارید.

همیشه به خوانایی مطلب محتوای متنی توجه زیادی کنید

بدون در نظر گرفتن نوع محتوایی که استفاده می‌کنید، کارهای زیر می‌توانند هر زمانی که نسبت به تولید یک مقاله اقدام می‌کنید استفاده شوند تا مطمئن شوید که مقاله مورد نظر برای موتورهای جستجو بهینه‌شده است. در واقع این مقاله یک‌راهنمای بسیار سریع برای دستیابی به مهارت سئو محتوا است تا با استفاده از آن، خیلی سریع بتوانید محتواهایی که می‌نویسید را برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی کنید. که می توانید با استفاده از آنها رضایت کاربران و موتورهای جستجو را جلب کنید. تحقیق کلمات کلیدی از مهمترین و با اولویت ترین قسمت ها در فرآیند سئو محتوا است و روش ها و ابزارهای متفاوتی دارد . از رفع مشکلات کیفیت محتوا گرفته تا بهینه سازی نقشه سایت و لینک سازی داخلی.

زمانی که با خوانندهٔ خود و نحوهٔ خرید او آشنا باشید محتوایتان می‌تواند چیزی از بیش از نیاز مخاطبتان را برآورده کند. مطلبتون بسیار جامع و کامل بود و ممنونم از طراحی زیبا و راحت سایتون و همچنین محتوای مناسب. توصیه ما این است که در هر مطلب خود به حداقل ۲ سایت معتبر لینک بدهید. اما برای اینکه مخاطبتان سایت شما را ترک نکند، ترفند خوبی که می‌توانید به کار بگیرید این است که در تنظیمات لینک، گزینه‌ی باز شدن در پنجره جدید را بزنید. برخی این کار را دوست ندارند، اما واقعیت این است که با باز شدن لینک در یک زبانه یا پنجره جدید، کاربر ممکن است بعدا دوباره به سایت شما مراجعه کند و زمان بیشتری را در سایتتان سپری کند. در حالی که اگر این کار را نکنید، ممکن است که کاربر به کلی سایت شما را فراموش کند.

سئو اینستاگرام، راهکاری برای فتح قله‌های موفقیت

سپس تنها از همین برچسب‌ها برای پست‌های وبلاگ خود استفاده کنید. در این صورت نیازی نیست نگران اثر منفی محتوای دوگانه باشید. آپدیت محتوا یک استراتژی خوب برای افزایش رتبه صفحات شما در گوگل است. بهترین راه کار استفاده از استراتژی انتشار محتوای ناقص است. منظور از محتوای بصری تصاویر و ویدیوها هستند که استفاده از آن ها در صفحه به شدت به جذاب تر کردن محتوا و افزایش ماندگاری مخاطبان در سایت تان کمک می کند.

محتوای سئو شده به محتوایی اشاره دارد که به صفحه وبسایت شما کمک میکند رتبه بالاتری در موتورهای جستجو بدست بیاورد. سئو محتوا از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که امروزه موتورهای جستجو متن شما را مطالعه میکند و پس از آن تصمیم به رتبه بندی سایت شما میگیرند. البته توجه داشته باشید که سایت شما باید موارد سئو فنی را نیز رعایت کند اما بدون محتوای سئو شده شما هیچ شانسی در کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو نخواهید داشت. همانطور که چرخ های ماشین بدون موتور به حرکت در نمی آید محتوای بدون سئو نیز نمی تواند در صفحه نتایج گوگل به طور شایسته ظاهر شود.

به عنوان مثال در هر پاراگراف کلمه کلیدی اصلی بی خود و بی جهت تکرار و بولد شده است. در صورتی که تکرار کلمه کلیدی منسوخ شده است و به جای آن باید روی مفهوم کلیدی تمرکز کنیم. به جای تکرار بیش از حد کلمه کلیدی بهتر است از عبارات مشابه، هم معنی، هم خانواده و مرتبط استفاده کنیم.

محتوای طولانی تر به اطلاعات بیشتر گوگل درباره موضوع آن صفحه وب کمک می کند. در نتیجه این باعث اطمینان بیشتر گوگل می شود که صفحه شما نتیجه مرتبطی برای آن کلمه کلیدی است. Yoast SEO به شما کمک می کند متن خود را کمی بیشتر تغییر دهید. اگر مقاله خود را نوشته اید، بر روی ایده اصلی تمرکز کرده اید و خوانایی پست خود را بهینه کرده اید، باید نگاهی به تجزیه و تحلیل SEO در Yoast SEO بیندازید. چراغ های قرمز و نارنجی نشان می دهد که کدام جنبه از سئو محتوا شما به کمی توجه بیشتر نیاز دارد.