آموزش سئو محتوا سطح مبتدی تا تخصصی کاملا تست شده و 100% تضمینی

هرچند که تضمین می کنم اگر همین مواردی که در این آموزش گفتم را رعایت کنید قطعا نتیجه می گیرید. ویدیوها را بهتر است در هاست خودتان آپلود کنید و حتما هم از یک پلیر استاندار مثل Jwplayer برای نمایش ویدیوها در سایت تان استفاده کنید. هرچقدر پاراگراف ها کوتاه باشد خواننده خیلی بیشتر به خواندن محتوای شما ترغیب می شود. نمی توان عنوان را در مورد مزایای یک محصول تولید کرد اما در محتوا به معایب آن پرداخت. البته اشاره ای به معایب در حد چند سطر مانعی ندارد، اما در صورتی که عنوان اشاره به مزایای یک محصول دارد، شاکله محتوا نیز باید مفهومی از مزایای محصول مورد نظر باشد. با سلام ممنونم از اموزش های خوب و عالی تون تشکر ویژه دارم ببخشید ۲ تا سوال داشتم .

  • وقتی با عبارات long tail رتبه میگیرید و کاربران از محتوای شما رضایت داشته باشند، با کلمات کلیدی کوتاه هم میتوانید راحت‌تر رتبه بگیرید.
  • گوگل به محتواهایی که به روز رسانی می شوند بسیار علاقه دارد.
  • با توجه به اینکه هیچ گونه کپی از نظر سئو در تولید محتوا مجاز نیست، لذا این کار ممکن است آسیب جدی به سئو سایت وارد ماید.
  • محتوای موجود خود را تغییر دهید و بروزرسانی کنید و محتوای قدیمی را نیز حذف کنید.
  • یکی از روش های بازاریابی یا معرفی کسب و کار و خدمات خود به مشتریان، بازاریابی محتوایی است.

باید قبل از هرگونه اقدام به تولید محتوا، ساختار محتوایی سایت استخراج گردد. باید در ابتدا صفحات بنیادی و صفحات فرعی یا کوچک‌تر مشخص کنید تا بتوانید با یک ساختار مناسب بین آن‌ها لینک ایجاد کنید. صفحه بنیادی موضوع اصلی را پوشش می‌دهد (کلیدواژه‌های کوتاه، اساسی و با تعداد جستجوی بالا). و صفحات فرعی (کلیدواژه‌های جانبی، عمدتا دو یا چند کلمه‌ای و با تعداد جستجوی کمتر)، وارد جزئیات مربوط به زیردسته‌های آن موضوع می‌شوند (کلیدواژه‌های دُم دراز).

سئو محتوا چیست؟ ۱۱ نکته‌ای که باید در محتوای سئو شده رعایت کنیم

اين همان چيزي است كه آناليز كلمات برايتان فراهم ساخته است. اولين قدم هم اين است كه ١٠ كلمه را از لیست خود انتخاب كرده و يكى از آنها را آناليز كنيد. این ابزار، در ایران اطلاعات خیلی دقیقی را به شما نشان نمی دهد، پس برای پیدا کردن کلمات مناسب برای نوشتن محتوای مناسب برای سئو، فقط به این ابزار اکتفا نکنید. اما مشکلی که اکثر افراد دارند این است که تنها به همین ابراز بسنده می کنند و دیگر تحقیق کلمات کلیدی را ادامه نمی دهند و همه ى تصميماتشان را بر اساس اينكه یک کلمه کلیدی چه میزان جستجو دارد، ميگيرند. مطمئن شوید که این کلمات کلیدی مرتبط هستند و سعی کنید از لینک‌هایی استفاده کنید که در آن کلمات کلیدی تا جایی ممکن و بصورت مناسب استفاده شده باشد.

حال نوبت جایزه است: برخی از مسائل مربوط به تکنیک‌های سئو محتوا

در حالی که ظاهر تیترها می‌تواند بسته به موضوع متفاوت باشد، گوگل بدون در نظر گرفتن رنگ یا اندازه قلم، آن‌ها را در رده مشخصی قرار می‌دهد. همه پست‌ها لزوماً نیازمند تصویر نیستند، با این حال بهتر است شما از تصاویر در پست خود استفاده کنید. اگر عکسی که متعلق به خودتان باشد در اختیار ندارید می‌توانید یک عکس از سایت‌هایی که عکس برای فروش می‌گذارند خریداری کنید که قیمت آن معمولاً کمتر از یک دلار است.

حتما به سوالات متداول در محتوای صفحه پاسخ دهید

تمام تیترهایی که تا الان در همین مقاله خوانده اید سوالاتی بود که در مورد سئوی محتوا به آن ها پاسخ دادم. گاهی وقت ها ممکن است در مورد موضوعی صحبت کنید که اطلاعات بیشتری در مورد آن داخل سایت خودتان وجود ندارد. به خاطر همین کاربران تان را به منبع آن که یک سایت دیگر است ارجاع می دهید. همینطور ممکن است مقاله شما خیلی جامع و کامل باشد و دارای منابع زیادی باشد. با این کار اعتبار مقاله خودتان نزد گوگل افزایش پیدا خوهد کرد. به طور کلی لینک سازی خارجی با هدف کمک به کاربران برای درک بهتر موضوع و افزایش اعتبار مقاله خودتان انجام می شود.