آموزش سئو محتوا بیش از ۲۵۰ دقیقه آموزش رایگان دیجیتالینگ

از این رو توصیه می‌شود تا حد ممکن از کلیدواژه اصلی استفاده کنید، اما حواستان باشد که این موضوع چیزی از کیفیت محتوای شما کم نکند. روش های زیادی برای تولید محتوا وجود دارد همچنان که خود محتوا نیز از تنوع زیادی برخوردار است. برای اینکه با بازاریابی محتوا بیشتر آشنا شوید و مفهوم آن را بهتر درک کنید، در ادامه به ارائه چند مثال و روش برای تولید محتوا می پردازیم. شما در ویکی دمی میتوانید صاحب تخصص شوید و وارد بازار کار شوید. نگه داشتن محتوا و نوشته ها در ابتدای صفحه، برای بازدید کنندگان ارگانیک اهمیت بسیاری داد. هر چیزی که باعث شود محتوا یا نوشته شما پایین صفحه قرار بگیرد، موجب حواس پرتی کاربر شده و هیچ ارزشی را به او منتقل نمی کند.

  • این قسمت در زیر باکس عنوان شما در بالای صفحه ویرایش پست قرار دارد.
  • محتوایی است که بصورت طبیعی از کلمات کلیدی و انواع آن در محتوا استفاده کرده است.
  • به چنین محتوایی، محتوای قابل اسکن یا Scannable Content گفته می شود.
  • در این روش مثلا شما یک مقاله سه هزار کلمه ای و خیلی جامع با تمام اصول سئوی محتوا نوشته اید.
  • یا متن های عمومی مانند “لپ تاپ های ارزان دارای رتبه برتر” یا “اینجا کلیک کنید” خودداری کنید.

این به این دلیل است که گوگل محتوای طولانی‌تر را می‌پسندد؛ زیرا تمایل دارد لایک‌ها و منشن‌های بیشتری در رسانه‌های اجتماعی دریافت کند. بنابراین، پست های طولانی تر معمولا شانس خوبی برای رتبه بندی بهتر در نتایج جستجو دارند. ممکن است بپرسید که اصلاً چرا باید این کار را کرد؟ چون موتورهای جستجو نمی‌توانند مثل انسان تصویری را ببینند و درک کنند بنابراین متن آلت درباره تصاویر توضیحاتی را به موتور جستجو ارائه می‌کند.

آموزش سئو محتوا #۱: آشنایی مختصر

میخاستم ۵ ستاره بدم دستم خورد و یک ستاره شد و بابت این موضوع متاسفم و هر چی تلاش کردم نتونستم برگردونمش. البته مشکلی که بود واقعا نمیشه فهمید کدوم سمت ستاره ها باید کلیلک کرد که این اشتباه پیش نیاد یا حداقل راهی برای درست کردنش باشه.

هزینه تولید محتوا

در صورتی که فردی با سئو آشنایی داشته باشد اما توانایی لازم برای نوشتن را نداشته باشد، نمی تواند محتوای کاملی تولید کند. برعکس این موضوع نیز صادق است، یعنی فردی که در زمینه تولید محتوا توانایی لازم را داشته باشد اما با مفاهیم سئو آشنایی نداشته باشد، نمی تواند محتوای کامل و با کیفیتی را تولید نماید. در ادامه با همه اصول مورد نیاز جهت پاسخ به سوال تولید محتوای سئو شده چیست، آشنا خواهیم شد. در این مقاله سعی داریم تا به هر آنچه که در مورد تولید محتوای سئو شده چیست بپردازیم.

مثلا اگر خدماتی ارائه می کنیم مسلما باید درباره جنس آن، کیفیت، قیمت، پشتیبانی و خدمات پس از فروش، نحوه استفاده از آن و … به مشتری توضیح بدهیم. اگر از این عبارات که معمولا سوالات مشابه مردم در مورد آن موضوع خاص است را در محتوای خود استفاده کنید شانس بیشتری برای رتبه گرفتن در عبارات مشابه خواهید داشت. در ادامه چند نمونه از این مدل اشتباهات فاحش را در سئوی محتوا برای شما مثال می زنم تا بهتر متوجه منظورم شوید. همانطور که عرض کردم این آمار فقط مربوط به وردپرس است و آمار کلی تولید محتوا خیلی بیشتر از این است.

در اصطلاح به چنین محتواهایی «چسبنده» می‌گوییم که می‌توانند باعث افزایش زمان ماندگاری مخاطبان در وب‌سایت و تشویق آنان به برگشت دوباره شود. زیرا مخاطبان امروزی اصلاً حوصله خواندن مقالات طولانی را ندارند و یک ویدیو با کیفیت به ‌سادگی می‌تواند نیاز آنان را برطرف کند. به‌عنوان‌مثال تولید ویدیو درباره نحوه استفاده از محصولاتتان می‌تواند بسیار مفید باشد. البته توجه داشته باشید گذاشتن چنین محدودیت‌هایی می‌تواند باعث کاهش ترافیکی شود که شما می‌توانید از طریق موتورهای جستجو به دست آورید. شما می‌توانید یک‌راهنما را به‌صورت کامل و با جزئیات در وب‌سایتتان قرار دهید یا به‌صورت مختصر و کوتاه؛ اینان هردو به هدفی که شما از تولید آن مقاله دارید بستگی دارد.

با استفاده از جملات و کلمات ربطی، او را با خود همراه کنید و به دور از هرگونه گزافه‌گویی و حاشیه‌پراکنی، صرفا روی اطلاعاتی تمرکز کنید که مستقیما نیاز کاربر را پاسخ می‌دهند. نگارش صحیح، مطابق با زبان معیار فارسی و بدون غلط املایی از دیگر عوامل موثر در بهبود کیفیت نگارشی شما تلقی می‌شود. تعداد انگشت شماری از بهترین شیوه‌های آزمایش شده و واقعی وجود دارد که باید هنگام یادگیری نحوه سئو محتوا رعایت کنید.

در واقع باید صفحات محصولات شما هم برای مخاطبان و هم جستجو کردن و هم برای تبدیل بهینه‌شده باشد. در مرحله دوم، تمرکز شما باید روی تولید محتوای مفید و کمک­کننده در وبلاگتان باشد که زمان و نحوه استفاده از محصولات شما را نمایش می‌دهد. به ازای هر 200 الی 300 کلمه بهتر است یک سر تیتر در متن ایجاد شود. البته اگر موضوعی طولانی شود و بین دو سر تیتر 400 کلمه شود نیز از نظر سئو مشکلی ندارد.

در ویدیو توضیح دادم که استفاده از تگ های هدینگ قوانین استفاده خاص خودش رو داره و اگر درست از تگ های هدینگ استفاده بشه خیلی تاثیر گذاره. تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. در صورت عدم رضایت شما، تمام مبالغ دریافت شده، با کمال احترام تقدیم خواهد شد. سلام یه روز زیبای بهاری وقتی داشتم به حیاط کوچیک خونمون نگاه میکردم با خودم گفتم که چی می شد می تونستم این لحظه رو جوری ثبت کنم که همیشه توی یاد و خاطرم بمونه و… استفاده از این تیتر در بدنه متن کار غیرمعمولی به شمار می‌رود. تیترهای داخلی باید به صورت آبشاری از H1 تا H6 ساختار دهی شوند.

وقتی که شما اهداف و نیت خوانندگان ایده‌آل خود را مشخص کنید می‌توانید در مسیر ارائه محتوایی گام بردارید که همیشه مرتبط با آن‌ها باشد. فکر کردن در مورد این سوالات به شما کمک می کند تا ایده اصلی برای پست یا مقاله خود داشته باشید. برای لینک دادن هم از انکر تکست مناسب و توصیفی استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که پیوندهای شما مرتبط، طبیعی و برای خوانندگان مفید هستند. توضیحات متا را بهینه‌سازی کنید و از تمام ظرفیت آن استفاده کنید.