آموزش سئو محتوا بیش از ۲۵۰ دقیقه آموزش رایگان دیجیتالینگ

به عبارت دیگر موضوعاتی بنویسید که مردم در حال جستجوی اطلاعات هستند. در درج نام این تصاویر عبارت کلیدی را در نظر بگیرید و همچنین عنوان توصیفی مناسب و متن جایگزین بهینه‌شده با عبارت کلیدی برای این تصاویر به کار ببرید. داده های ساختار یافته به کدهایی گفته می شود که دارای فرمت مشخصی هستند و به گونه ای نوشته می شوند که قابل درک برای موتورهای جستجو باشند. موتورهای جستجو این داده ها را خوانده و از آنها در نمایش نتایج جستجو بهره می برند. داده ساختار یافته موتور های جستجو را قادر می سازد علاوه بر اینکه بتوانند در میان سایت شما بخزند بتوانند محتوای آن را نیز درک کنند. حتی موتور های جستجو هم به سختی می‌توانند محتوای سایت را رمز گشایی کنند زیرا برخی از المان هایی که به نظر ما انسان ها خیلی واضح می‌آیند، برای ربات های جستجوگر بی معنی هستند.

  • همینطور وجود کلمه کلیدی اصلی و مشابه آن در توضیحات یا دسکریپشن صفحه الزامی است.
  • مطالب وبلاگ نباید صرفاً متن باشند بلکه باید تصاویری را در آن‌ها قرار داد تا به توضیح دادن کمک کنند و بیانگر محتوای شما باشند.
  • همانطور که می دانید سئوی محتوا جزء سئوی داخلی سایت محسوب می شود.

در واقع در سئو چیزی به نام حلقه بازخورد سریع نداریم که بلافاصله بعد از اینکه کاری انجام می‌دهید نتایج آن را دریافت کنید. به علاوه، چندرسانه ای در جالب و جذاب تر شدن محتوای شما خیلی کمک می کند. و طبق تجربه ما CTR بیشتر معمولاً منجر به رتبه بندی بالاتر می شود.

مقالات قدیمی را به روز رسانی کنید.

طراحی محتوا فقط تکنیکی نیست که به شما کمک کند محتوای بهتری تولید کنید. آنها به خوانندگان شما کمک می کنند تا در عین تمرکز روی موضوع اصلی، موضوع را با عمق بیشتری بررسی کنند. از نظر فنی متن آلت یک مشخصه است که می‌توان آن را در HTML به برچسب تصویر اضافه نمود. عناوین توصیفی و جذاب می توانند به خوانندگان کمک کنند تا بفهمند پست وبلاگ شما در مورد چیست و از خواندن آن چه چیزی به دست خواهند آورد. اگر می خواهید محتوای عالی ایجاد کنید، از یک ساختار منظم پیروی کنید. تقسیم آن به قسمت های مختلف می تواند نوشتن شما را آسان تر و سریع تر کند.

از پاراگراف های کوتاه استفاده کنید

اولين تكنيكي كه در آموزش سئو محتوا به شما خیلی کمک خواهد کرد، متد HVC است که در واقع يك تكنيك در بازاريابي آنلاين است كه هدفش جذب و تشويق كاربر است. من در ٩٩,٩٪‏ از محتواهايم از اين تكنيك استفاده ميكنم كه شامل پست هاي وبلاگ، صفحات فروش و يا ويديو ها، پست هاي فيس بوك و هر محتواي آنلاين ديگري كه توليد ميكنم، ميشود. يكي از روش هاي خيلي خوب براي اينكه محتواهايتان عميق تر باشند، استفاده از case study یا آموزش های پروژه محور با اطلاعات منحصر به فرد خودتان است. ابتدا شما می توانید case study را بنویسید و به طور متناوب آن را آپدیت کنید و به منابع معتبر ارجاع دهيد.

از طول محتوای بهینه استفاده کنید

زمانی که سئو محتوا خوبی داشته باشید، تجربه کاربری‌تان نیز خوب است. زمانی که کاربران با محتوایتان تعامل برقرار می‌کنند، زمان بیشتری روی محتوایتان می‌گذارند، با محتوا ارتباط برقرار می‌کنند و آن را به اشتراک می‌گذارند. سعی کنید از ساختار کلی تا جزئیات محتوای خود را خوب طراحی کنید.

سایت، اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و… کانال‌های مختلف انتشار محتوا برای جلب توجه کاربران است اما مهمترین کانا انتشار محتوا برای بسیاری از کاربران سایت است. اینجاست که کانتنت مارکتینگ و سئو با هم ارتباط پیدا می‌کنند و هردو به یکدیگر نیاز دارند. بازاریابی محتوا در صورتی موفق خواهد بود که از سئو بهره‌مند باشد.