نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که پاراگراف های خود را کوتاه نگه دارید. این بدان معنا نیست که هر جمله باید از یک خط جدید شروع شود، اما پاراگراف ها باید به طور منطقی مرتب شوند و ایده خاص خود را داشته باشند. هنگامی که عنوان خود را ساختید، امتیاز کلی آن را با CoSchedule بررسی کنید. این ابزار تجزیه و تحلیل گرامر، خوانایی و طول عنوان شما را نشان می دهد. اما در نهایت، میتوانید انتظار داشته باشید که آنها نتیجه بدهند؛ اگر این کار را درست انجام دهید.
- برای دستیابی به این هدف میتوانید تعدادی از روشهای اساسی و آزمایششده با زمان را پیادهسازی کنید، اما این فقط مربوط به انجام وظایف فنی نیست.
- چک لیست سئو پونه مدیا نمونه ای از یک محتوای سئوشده استاندارد است.
- بخش مهمی از اصول سئو در تولید محتوا مربوط به مخاطبان شما میشود.
- برای اینکه بدانید منظور از محتوای سئو شده چیست، این عبارت را به بخش های کوچکتر تقسیم می کنیم تا درکش برای شما آسان تر شود.
- به عنوان مثال در هر پاراگراف کلمه کلیدی اصلی بی خود و بی جهت تکرار و بولد شده است.
هنگامی که چرخ ها و موتور با هم کار میکنند، سواری بسیار نرمتری خواهید داشت. شما در مورد سئو محتوا چه نظری دارید؟ برای سئو وبلاگ سایت خود چه اقداماتی انجام دادهاید؟ چالشهای تولید محتوای با کیفیت چیست؟ نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید. میزان ارتباط یک صفحه عموما با توجه به محتوای متنی موجود در آن صفحه سنجیده میشود.
هدف شما چه تأثیری در سئو محتوا دارد؟
البته، اگر داستان شما کاملاً جدید باشد، به طور خودکار به معنای اصلی بودن آن است. با این حال، ارائه نظر (حرفه ای) خود در مورد یک موضوع خاص نیز به عنوان محتوای اصلی به حساب می آید. زاویه شخصی شما نسبت به یک داستان، محتوای شما را منحصر به فرد و بدیع می کند. بعلاوه اینکه بروزرسانی و تغییر برخی از موفقترین محتواهای شما طول آنها را بیشتر میکند و میتوانند طی مدت زمان بیشتری، بهترین نتایج را کسب کنند (مخصوصاً اگر محتوایی همیشگی باشند). ممکن است تصورتان این باشد که برای بهبود سئو وبسایت خود باید محتوای جدید تولید کنید.
مخاطب هدف خود را دریابید
ما چگونه می توانیم کسب درآمد از طریق سئو داشته باشیم؟ بهترین روش های کسب درآمد از سئو کدام اند؟ وضعیت بازار کار سئو در ایران و خارج از کشور چگونه است؟ در ادامه این مطلب به این سوالات پاسخ خواهیم داد. از نظر طول، باید توضیحات متا را بین 150 تا 160 کاراکتر نیز نگه دارید. اگر از وردپرس استفاده میکنید، استفاده از افزونهای مانند Yoast یا Rank Math به شما یک تعداد کاراکتر و نمره در گنجاندن کلمه کلیدی برای این موارد میدهد. سعی کنید از استایل های نوشتاری مختلف تا جایی که باعث افراط نشود بهره ببرید و باعث نظم بهتر محتوای سئوشده خود شوید و توجه مخاطب را روی بخشها و کلیدواژه های مهم خود جلب کنید. شروع خوب قطعا می تواند کلید بعدی موفقیت شما در کنار عنوان مناسب باشد و فرد را سر اصل مطلب بیاورد. مخاطب اگر در همان ابتدا به ارتباطی که میخواهد دست پیدا نکند از ادامه دادن محتوا جدا میشود.
بهینه سازی سر تیتر اول محتوا Heading 1
حرف H مخفف how to و به معنای “چگونه، چطور ” است و حرف W مخفف تمامی افعالی است که با Wh شروح می شوند. مانند What، Why، When، Where یا Who که به ترتیب به معنای چه، چرا، کی، کجا و چه کسی می باشد. چگونه تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه از اين واژه ها در عنوانتان استفاده كنيد. خبر خوب اين است كه بر خلاف تصور، سئو محتوا، كار چندان پیچیده ای نیست.
توضیح متا یک متا تگ HTML است که می توانید به هر صفحه اضافه کنید. هدف آن ارائه یک توضیح کوتاه از مقاله شما برای موتورهای جستجو است. یک توصیف خوب، توصیفی است که می تواند محتوای مقاله را توضیح دهد. این کار کمی زمانبر ممکن است باشد اما محتوای خوبی را برای شما به همراه میآورد.
ممکن است بهترین مقاله جهان را نوشته باشید، پر از بینشهای منحصر به فرد و توصیههای مفید. اما، اگر موتورهای جستجو نتوانند آن را پیدا کنند، کسی به آن علاقهای نداشته باشد، یا در بین مخاطبان اشتباهی مطرح شود، بعید است که به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی محتوا کمک کند. برای جلوگیری از این امر، نکات مفیدی را گردآوری کردهایم تا شما را در مسیر درست بهینهسازی محتوا و سئو محتوا نگه داریم و از موفقیتآمیز بودن استراتژی محتوا مطمئن شویم. در پاسخ به این سوال که چگونه میتوانم تولید محتوای سئو شده ایجاد کنم؟ باید گفت، محتوای سئو پسند به معنای محتوای پر از کلمات کلیدی نیست.
بسیاری از وبلاگ نویسان عنوان 5 تا 8 کلمهای را پیشنهاد میکنند. این یک نکته مهم است که یک عنوان پر از کلمات، اغلب گیج کننده است. به زبان ساده می توان گفت که سئو، تلاش برای نمایش وب سایت های مناسب برای افراد مناسب است.