آموزش سئو از صفر تا صد مبتدی تا پیشرفته +دوره رایگان سفینه

تمام نکاتی که در این صفحه آموختید روی تمام این سیستم‌ها نیز باید پیاده‌سازی شود. در گذشته اگر خاطرتان باشد در روزنامه‌ها و مجلات کیوسکی که چاپی بودند و خریداری می‌کردیم مقالات تحلیلی زیادی یافت می‌شد. فونت‌های پیش‌فرض ویندوز مثل arial و tahoma و سبک طراحی متعلق به سال ۲۰۰۰ میلادی. شما سعی کنید از این مسئله عبور کنید و ظاهر سایتتان را واقعا جذاب کنید. یکی از راهکارها برای منظم کردن نقشه سایت این است که نقشه سایتتان چند بخشی باشد. خوشبختانه؛ افزونه یواست این کار را به صورت اتوماتیک برای شما انجام می‌دهد.

استفاده از کلاه‌های سفید و سیاه راه آسانی برای تشخیص نقش مثبت و منفی فیلم‌ها بود. بعد‌ها، این اصطلاح در صنایع مختلف از‌جمله صنعت سئو بکار برده شد. پرداخت به ازای هر کلیک PPC است ، در واقع نوعی تبلیغات است که پرداخت بر اساس مدت زمان تبلیغ مشخص نمی‌‌‌شود و بازه زمانی که تبلیغ شما وجود دارد می‌‌تواند نامحدود باشد.

و الگوریتم های گوگل تمامی لینک سایت شما را بررسی کند و موترد مشکوک را مشخص کند. اما استفاده زیاد از بک لینک ممکن است کمی مشکوک به نظر برسد و گوگل ان را به عنوان اسپم شناسایی کند. آن وقت است که دیگر روی فاکتور ها هم مثل افزایش سرعت سایت نیز باید کار کنید. در نظر گوگل غیر قابل اطمینان دارید و همین موضوع در طول زمان در جستو جوی گوگل رتبه سایت شما را پایین میاورد.

  • به این معنی که می توانید تصمیم آگاهانه ای در مورد مراحل بعدی اقدامات خود بگیرید.
  • دو بخش مهم دیگر می ماند به نام های سئو فنی و سئو محلی که هر سئوکاری باید آن ها را به خوبی بشناسد.
  • مثلا نسخه داینامیک سروینگ، باعث می‌شود سرعت بالاتر رود اما احتیاج به یک تیم مدیریت و پشتیبانی دارد و کار بیشتری می‌برد.
  • علاوه بر اینکه اینکار یک سرقت ادبی محسوب می شود؛ گوگل سایت شما را به شدت جریمه می کند.

این اطلاعات متا دیتا نامیده می‌شوند و فقط برای موتور‌های جستجو و کرالر‌ها قابل مشاهده هستند. موتور‌های جستجو از تگ‌های متا برای رتبه بندی و نحوه نمایش اسنیپت‌ها در صفحات نتایج جستجو استفاده می‌کنند. Rich Card روشی خاص برای نمایش محتوا در جستجو‌‌های موبایلی است.

بهینه‌سازی برای معناگرایی

اما دقت داشته باشید که هر گونه شبیه سازی در این کار موجب جریمه شدن سایت می شود. اگر امکان بررسی و تجزیه تحلیل نحوه عملکرد خود را نداشته باشید تمام وقت و انرژی‌ای که برای انجام این مراحل انجام داده‌اید به هدر خواهد رفت. نصب و استفاده از ابزارهای آنالیز وب نظیر گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس یک امر ضروری برای هر وبسایتی است. Snippet به یک نتیجه منفرد از بین نتایج موتور‌های جستجو گفته می‌شود و بطور کلی شامل یک عنوان، URL و توصیف از صفحه است. گوگل URL را به رنگ مشکی و در خط اول، عنوان را به رنگ آبی و در خط دوم و توضیحات متا را، که گویای موضوع صفحه است، زیر عنوان نشان می‌دهد.

Rich Snippet چیست و چه تفاوتی با Snippet دارد؟

در ادامه آموزش سئو مبتدی تا پیشرفته می‌خواهم سریع‌ترین روش سئو سایت‌های وردپرسی را به شما آموزش دهم. در یک مشاوره ای که من داشتم؛ سایت مورد نظر با چنین مشکلی مواجه بود. وبمستر وب‌سایت بخاطر بی احتیاطی آدرس صفحه اصلی را در فایل robots.txt قرار داده بود و disallow کرده بود و صفحات سایت ایندکس نمی‌شدند. سئو تکنیکال؛ فرآیند بهینه‌سازی سایت مطابق با استانداردهای گوگل است.

سئو کلاه سفید:

نرخ تبدیل در سئو؛ درصدی از افرادی است که از طریق سئو وارد وب‌سایت شده‌اند و تبدیل به خریدار یا عضو سایت شده‌اند. یکی از نکاتی که در گذشته خیلی مورد توجه قرار نمی‌گرفت و اخیرا دارای اهمیت زیادی شده است نرخ تبدیل است. من این ۲۰۰ فاکتور را تجزیه و تحلیل کردم و متوجه شدم تمام این عوامل به ۳ بخش اصلی تقسیم می‌شوند. شما می‌توانید همین الان از هدیه خود استفاده کنید که [بیش از ۱۰۰۰ نفر] در سایت خودمان، یوتیوب و آپارات به صورت رایگان از آن استفاده کرده‌اند و شروع به یادگیری ۰ تا ۱۰۰ سئو کرده‌اند. در غیر این صورت، بدون توجه به زمان، عناصر اساسی بهینه‌سازی جستجو، اساساً مشابه هستند.